تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آيین افتتاحیه جشنواره عمار آغاز شد

هفتمین جشنواره فیلم عمار با پاسداشت شهدای انقلابی آغاز شد.

در ابتدای مراسم کلیپی پخش شد که در آن به پاسداشت شهدای انقلابی می پرداخت.


سپس، مجری برنامه به خانواده‌های شهیدی که در مراسم حضور داشتند، خیر مقدم گفت و از نادر طالب زاده دعوت کرد که به روی صحنه بیاید.
 
طالب‌زاده گفت: خدا را شکر می کنم که فرهنگ مستندسازی میان بچه‌های انقلابی به راه افتاده است، کار یک مستندساز بسيار سخت است چرا كه كار سنگينی است. بر اساس همين سختی كار می‌تواند بسيار تاثيرگذار هم باشد.

وی ادامه داد: عمار که شروع شد، این اتفاق منجر به ساخته شدن چند گروه دانشجویی شد و این جریان هیچ کجا نیست که کسی بر پایه عقیده مستند بسازد.

طالب زاده گفت: با این کار می شود ایجاد تحول وضعی در وضعیت ایران کرد. همیشه وقتی رئیس جمهوری عوض می‌شود، تهدیدها به ایران آغاز می‌شود اما الان می بینیم که خودشان با خودشان درگیر شده اند و این نشان از پیروزی انقلاب دارد.

در بخش نقد و مقالات سینمایی و بخش اقلام سینمایی و تیزر و پوستر نام هیئت داوران گفته شد و به روی صحنه آمدند و سپس کلیپ کاندیداهای این بخش پخش شد.

اما به دلیل نقص فنی فیلم در ابتدا قطع شد.

در نهايت، جایزه این بخش به اثر «مبنای فكری سینماي دینی» به نویسندگی مرتضی راوش اهدا شد.       
 
فانوس این بخش به تیزر تبلیغی «رویاي نیمه شب» اثر اصغر عباسی رسید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 


خبر در حال تکمیل است...



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آيین افتتاحیه جشنواره عمار آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..