تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منصوریان از کنار گذاشتن رحمتی منصرف شده؟

کد خبر: ۴۵۰۶۸۵

۱۴۰  بازدید

در لیست ورودی باشگاه استقلال در نقل و انتقالات نیم فصل یک نکته ویژه وجود دارد؛ سرمربی این تیم نام دروازه بانی را در نفرات مورد نظر خود قرار نداده است.

ورزش سه: مهدی رحمتی مدت ها است که رابطه خوبی با منصوریان ندارد و روز گذشته خبری که از نزدیکان سرمربی استقلال به بیرون منتشر شد این بود که منصوریان نام او را در لیست خروجی قرار داده است، خبری که البته خیلی زود تکذیب شد و نصرالله عبداللهی و سید رضا افتخاری اعلام کردند که در جلسه روز گذشته صحبتی در مورد مهدی رحمتی نشده است.

هرچند عده ای اعتقاد دارند مهدی رحمتی در تعطیلات نیم فصل از استقلال جدا می شود اما منصوریان در لیست جذبی که در اختیار باشگاه قرارداده است، نامی از دروازه بان نیاورده است؛ بنابراین از همین موضوع می توان فهمید که نباید جدایی رحمتی را چندان جدی گرفت. رحمتی به احتمال فراوان بعد از جلسه ای که با منصوریان برگزار می کند به استقلال بر می گردد تا این پایانی باشد بر اختلاف داخلی تیم فوتبال استقلال.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منصوریان از کنار گذاشتن رحمتی منصرف شده؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..