تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«گور خوابی» ثمره بی‌توجهی به آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی است/ دولت بجای فرار به جلو، پاسخگو باشد

حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در واکنش به پدیده گور خوابی گفت: باید دولت برنامه مقابله با موضوع فقر و محرومیت‌زدایی را در چرخه برنامه‌های کلی خود داشته باشد.

وی افزود: اگر از این اتفاقات (گورخوابی) در گوشه و کنار اتفاق می‌افتد ناشی از عوامل مختلف ازجمله رشد آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی است. وقتی به آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی بی‌توجهی شود، ثمره آن همین گورخوابی‌ها و کارتون‌خوابیها و رشد فقر است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این موضوع که دولت باید در این قضیه پاسخگو باشد، گفت: در این موضوع دولت نباید فرار به جلو کند. مسئولیت این موضوع در درجه اول مستقیما به دستگاه اجرایی کشور مربوط است و این دستگاه باید پاسخگو باشد.

سالک در پایان گفت: از جمله اقدامات مبارزه با علل و عوامل این آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی است. رشد بیکاری، تعطیلی کارخانه و اخراج کارگران دست به دست هم می‌دهد تا ما چنین مسائلی را مشاهده کنیم.

انتهای پیام/

http://fna.ir/EU06WH اخبار مرتبط معضلاتی مانند گورخوابی به ضعف دولت‌ها و مشکلات ساختاری آنها برمی‌گردد/ضعف مدیریتی برای توزیع عادلانه امکانات حاکم است95/10/08 - 18:20هیچ چیز سر جای خود نیست/دولت به‌جای موضع اپوزیسیونی در قبال پدیده گورخوابی پاسخگو باشد/ قرار بود مشکلات اقتصادی ۱۰۰ روزه حل شود95/10/08 - 17:50اکنون زمان عمل است نه گفتاردرمانی/ساماندهی بی‌خانمان‌ها طبق قانون اساسی بر عهده قوه مجریه است95/10/08 - 17:33پیشانی رفع معضلات اجتماعی کشور دولت مستقر است/رویکرد دولت فعلی با محرومیت‌زدایی و کاهش شکاف طبقاتی فاصله دارد95/10/08 - 17:48 نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««گور خوابی» ثمره بی‌توجهی به آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی است/ دولت بجای فرار به جلو، پاسخگو باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..