تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسکان 20 خانواده گرفتار در برف + تصاویر

به گزارش افکارنیوز،

حکمت‌الله هاشمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت:با توجه به بارش برف و‌ باران در محورهای مواصلاتی استان قزوین و همچنین کولاک در برخی محورها نبروهای امدادی هلال احمر آماده‌باش بوده و به رانندگان خدمات‌رسانی کردند.

اسکان 20 خانواده گرفتار در برف + تصاویر

وی بیان کرد: در محور قسطین‌لار الموت با توجه به بارش برف و کولاک 2 اکیپ 7 نفره نیروهای امدادی در محورها مستقر بوده و بیش از 65 خودرو گرفتار در برف رهاسازی شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: در محور قسطین‌لار الموت با توجه به بارش شدید برف و دیگر جاده‌های استان به بیش از 260 مسافر امدادرسانی و 20 خانوار اسکان داده شدند.

اسکان 20 خانواده گرفتار در برف + تصاویر

هاشمی ادامه داد: در محور بهرام‌آباد نیز شاهد برف و کولاک بودیم که نیروهای هلال احمر در قالب 2 اکیپ 7 نفره به مسافران در راه مانده خدمات‌رسانی و خودرو‌های گرفتار را رهاسازی کردند.

وی گفت: در محور آوج و آزادراه کرج-قزوین نیز 2 مورد واژگونی خودرو رخ داد که خوشبختانه نیروهای امدادی مستقر در محل به‌موقع خدمات لازم را ارائه کردند.

اسکان 20 خانواده گرفتار در برف + تصاویر

اسکان 20 خانواده گرفتار در برف + تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسکان 20 خانواده گرفتار در برف + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..