تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش وزیر کشور به موضوع گور خواب ها

به گزارش افکارنیوز،

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، در حاشیه هشتاد و ششمین جلسه شورای اجتماعی کشور، در جمع خبرنگاران درباره موضوع متولیان جمع‌آوری متکدیان و گورخواب‌ها اظهار داشت: متولی جمع‌آوری متکدیان و گورخواب‌ها، شهرداری و وزارت رفاه بوده و در این زمینه، اقدامات خوبی انجام شده است. همچنین سال گذشته، بخشنامهِ‌ای صادر کردیم تا مسئولان جمع‌آوری‌کننده متکدیان و گورخوابان مشخص است؛ به این معنی که متولیان آن‌ها شهرداری‌ها و وزارت رفاه و بهزیستی است.

رحمانی فضلی ادامه داد: درباره معتادان متجاهر، همکاری شهرداری و بهزیستی قابل قبول بوده است.

وی گفت: در حال حاضر، 7500 نفر از این افراد در اماکن مربوطه حضور دارند کما اینکه گرمخانه‌های شهرداری‌ها ظرفیتی برای جمع‌آوری آن‌ها دارد لذا باید گفت شهرداری و بهزیستی خدمات قابل قبولی ارائه می‌دهند.

وزیر کشور تصریح کرد: متأسفانه معتادان در گرمخانه و اردوگاه‌ها نمی‌مانند و برای اینکه دچار گرفتاری نشوند، اقدام به فرار می‌کنند. پیش از این، شهرداری و بهزیستی به طور رسمی اعلام کردند که اگر موارد این چنینی در سطح شهر دیده شد، فوراً گزارش شود تا معتادان و متکدیان در اقامت‌گاه‌های مورد نظر مستقر شوند.

رحمانی فضلی یادآور شد: در استان تهران، حدوداً 7500 نفر از متجاهران نگهداری می‌شوند؛ به طوری که هزینه مخارج، بستری و رسیدگی به آن‌ها حدود 15 هزار تومان است.

وی اظهار داشت: موارد این چنینی، مسائلی است که در خارج از کشور و مناطق مختلف رخ می‌دهد اما نباید به نقطه ضعف نظام، مسئولان و دولت تبدیل شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش وزیر کشور به موضوع گور خواب ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..