تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوگوش و داریوش و ابی هم در سریال معمای شاه حاضر می شوند!

گوگوش و داریوش و ابی هم در سریال معمای شاه حاضر می شوند!

در قسمت های بعدی سریال معمای شاه خوانندگان معروف آن زمان ابی داریوش و گوگوش هم حضور خواهند داشت.

ابی و داریوش و گوگوش در سریال معمای شاه

با رسیدن سریال « معمای شاه » به ماجرای حضور فرح و دوستانش در دربار پهلوی، کم کم پای خواننده های پاپ این دوره که در دربار رفت و آمد داشتند هم به داستان باز می شود.

«سازندگان این سریال تلویزیونی، به دنبال بازیگرانی برای ایفای نقش خوانندگان دهه 1350 ایران هستند تا در بخش هایی از این مجموعه ایفای نقش کنند. خوانندگانی از قبیل گوگوش، ابراهیم حامدی (ابی) و داریوش. که بعضی از این خوانندگان، ارتباطاتی با دربار پهلوی هم داشته اند. اگر تغییری در برنامه ها و روند عادی مجموعه صورت نگیرد، و همه چیز طبق روال گذشته پیش رود؛ قرار است چند بازیگر ایرانی، نقش آنها را در این مجموعه ایفا کنند.»

گوگوش و داریوش و ابی هم در سریال معمای شاه حاضر می شوند!

حضور خوانندگان دوره دربار در معمای شاه

قرار است از ابن به بعد خواننده های دهه 50 مثل فائقه آتشین، ابراهیم حامدی و عبدالحسن ستارپور ( گوگوش و ابی و داریوش )هم در دربار پهلوی نشان داده شوند. بازیگری که در فیلم «نهنگ عنبر» در نقش ابراهیم حامدی بازی کرده بود اینجا هم همین نقش را بازی کرده است .

از سویی دیگر قرار است داریوش اقبالی هم به عنوان خواننده اجتماعی که در آن زمان بین مردم شناخته شده بوده ،دراین سریال حضور داشته باشد. نقش این خواننده را همان بازیگری ایفا می کند که در فیلم ضد گلوله شباهت بسیار زیادی به آن خواننده داشت .

هنوز تصویر خاصی از تست گریم هیچ کدام از این خواننده ها در معمای شاه منتشر نشده است .

حضور ابی و داریوش و گوگوش در معمای شاه!

20 دسامبر 2016




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوگوش و داریوش و ابی هم در سریال معمای شاه حاضر می شوند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..