تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بکارگیری بخشی از سامانه موشکی «باور ۳۷۳» در رزمایش ارتش

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفاع پرس، امیر سرتیپ «فرزاد اسماعیلی» فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش پس از پایان رزمایش بزرگ مدافعان آسمان ولایت-۷، طی سخنانی در جمع خبرنگاران با اشاره به روند برگزاری این رزمایش گفت: هماهنگی و یکپارچگی در برگزاری این رزمایش، عالی بود البته ما نمی‌توانیم به خودمان نمره بدهیم اما آن چه که می‌توانیم بگوییم این است که این رزمایش در وسعتی معادل ۴۹۶ هزار کیلومتر مربع برگزار شد و این یعنی وسعتی بیشتر از برخی کشورهای اروپایی.

وی افزود: ما در بدترین شرایط آب‌ و هوایی و در حساس‌ترین نقطه کشور یعنی جنوب، با بهترین سامانه‌ها توانستیم بهترین عملکرد را از خودمان نشان بدهیم.

امیر اسماعیلی با بیان اینکه روحیه نیروهای انسانی در این رزمایش از همه لحاظ بالا بود، اظهار داشت: ما در ماهشهر شلیک موشک داشتیم، حال اینکه آنجا دائما پروازهای مسافربری انجام شده و چندین کریدور هوایی در آسمان آنجاست، امروز هم که شلیک موشک در بوشهر بود، ۷ – ۸ کریدور پروازی از آسمان این منطقه عبور می‌کند اما توانستیم همزمان با عبور و مرورها، شلیک‌ها را با موفقیت انجام داده و اهداف را در فواصل مختلف مورد اصابت قرار دهیم.

وی بیان کرد: در این رزمایش، ریز پرنده‌هایی که طول‌شان از طول موشک‌های شلیک شده کمتر بود، هدف قرار گرفتند و نشان داد که قرارگاه پدافند هوایی توانسته به نقاط خوبی برسد.

امیر اسماعیلی درخصوص تست سامانه موشکی «باور» نیز گفت: دستور رئیس جمهور درباره تست باور مربوط به صنعت دفاعی بود ولی در کل، زنجیره‌های مختلفی می‌توانند از این سامانه در بخش‌های مختلف استفاده کنند که امروز هم، بخشی از باور ۳۷۳ در این رزمایش مورد استفاده قرار گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بکارگیری بخشی از سامانه موشکی «باور ۳۷۳» در رزمایش ارتش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..