تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویری از گوشی بدون حاشیه جدید سونی که احتمالا Xperia XZ 2017 نام خواهد داشت

تصویری از گوشی بدون حاشیه جدید سونی که احتمالا Xperia XZ 2017 نام خواهد داشت

آیا احتمال دارد که سونی تولید یک گوشی بدون حاشیه اکسپریای جدید با نمایشگر خمیده در دو طرف و طراحی کاملا متفاوت را در برنامه‌های خود داشته باشد؟ به تازگی تصویر تار و محوی منتشر شده که پرچمدار جدید سونی را که احتمالا Xperia XZ 2017 نام خواهد داشت، نشان می‌دهد. با تک شات همراه باشید.

تنها چیزی که می‌توان با اطمینان درباره این گوشی گفت طراحی بدون حاشیه یا با حاشیه بسیار باریکی است که دست کم در این تصویر تار، تقریبا غیر قابل دیدن هستند.

با این حال حاشیه‌های بالایی و پایینی این گوشی کاملا مشهود و در مقایسه با استانداردهای امروزی بزرگ هستند. این تصویر لو رفته هم چنین موقعیت دوربین جلویی، سنسور مجاورت و اسپیکر این گوشی را نشان می‌دهد.

نکته دیگر شایان ذکر این است که اکسپریا XZ 2017 فاقد دکمه هوم فیزیکی خواهد بود به این ترتیب سنسور اثر انگشت احتمالا در قاب پشتی یا قاب جلویی زیر نمایشگر جا خوش خواهد کرد.

نمی توان انتظار داشت که سونی اوایل ژانویه و در نمایشگاه Consumer Electonics Show از  XZ 2017 رونمایی کند. این شرکت ژاپنی اغلب اولین موج از اسمارت فون‌های اندرویدی خود را در ماه فوریه و پیش از کنگره جهانی موبایل رونمایی می کند.

به این ترتیب هنوز برای دستیابی به اطلاعات بیشتر درباره این گوشی بدون حاشیه و سایر گوشی‌های اندرویدی که احتمال سونی قصد دارد آنها را در نیمه اول 2017 رونمایی کند، زمان زیادی فاصله داریم.

سونی
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویری از گوشی بدون حاشیه جدید سونی که احتمالا Xperia XZ 2017 نام خواهد داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..