تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش به ادعای تخلف دولت در هدفمندی یارانه ها

چهارشنبه، 8 دی 1395 ساعت 17:202016-12-28اقتصادي

ادعای یکی از نمایندگان مجلس درباره تخلف دولت در اجرای قانون هدفمندی یارانه ها از سوی دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت نادرست و غیرکارشناسی اعلام شد.

- این ادعا که "درآمد دولت از محل هدفمندی در سال 1395 رقمی بین 77 هزار میلیارد تومان تا 80 هزار میلیارد تومان است که از این محل 35 هزار میلیارد تومان به مردم و حدود 7 هزار میلیارد تومان بابت مالیات بر ارزش افزوده و عوارض شهرداری پرداخت می شود و مابقی این مبلغ به حساب خزانه واریز نشده است" مطلبی غیر کارشناسی و نادرست است که از سوی آقای حمیدرضا حاجی بابایی در رسانه ها منتشر شده است.

بر اساس گزارش دفتر امور انرژی سازمان برنامه وبودجه کشور، در سال 1395 درآمد سازمان هدفمندی یارانه ها از سه محل به شرح زیر است:
کلید واژه ها: هدفمندی یارانه - هدفمندی یارانه ها - هدفمندی - میلیارد - سازمان هدفمندی یارانه ها - شورای اطلاع رسانی دولت - مالیات بر ارزش افزوده - یارانه - حمیدرضا حاجی بابایی - دولت - نمایندگان مجلس - سازمان برنامه - حاجی بابایی - اطلاع رسانی - ارزش افزوده - درآمد - تخلف - شهرداری - برنامه - مالیات - رسانه - عوارض - گزارش - اطلاع - انرژی - قانون - رسانی - منتشر - شورای - حاجی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش به ادعای تخلف دولت در هدفمندی یارانه ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..