تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فتنه ۸۸ به جهت تضعیف قدرت جبهه اسلام در منطقه طراحی شد/ حصر کمترین مجازات فتنه گران است

ساعت: 16:08 منتشر شده در مورخ: 1395/10/08 شناسه خبر: 991364

دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی قزوین

دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی قزوین با مخاطب قراردادن نمایندگان مجلس اظهار داشت ؛ مردم به شما رای نداده اند تا بروید به دنبال حصر فتنه گران باشید بلکه به شما رای داده تا مشکلات اقتصادی و معیشتی آنها را حل کنید ، حصر کمترین مجازات فتنه گران است اگر حصر را از آنها بردارید مجازات آنها به خاطر همراهی با دشمن و قتل افراد اعدام است .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری شهرمینو؛ عباس کاظمی دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی قزوین در مراسم بزرگداشت ۹دی که در مسجد زینبه  قزوین برگزار شد ، با بیان مطلب فوق اظهار کرد : بزرگی وعظمت این روز حماسی به این زودی ها برای مردم روشن نخواهد شد و بخاطر ویژگیهای که  طراحان فتنه ۸۸ داشتند و متعاقب آن حرکت انقلابی مردم داشت هنوز عظمت این حماسه بخوبی برای مردم روشن نشده است .

وی با تشریح تحولات سالهای ۸۶ -۸۷ گفت : حماسه بیداری ناشی از انقلاب اسلامی می رفت ، تا باعث رهایی همه مردم مظلوم منطقه شود وشعار مرگ بر آمریکا در همه جا تبدیل به شعار اصلی و منطقه پرشد ازاستکبار ستیزی و از سوی انتخابات پارلمانی در عراق از سوی آمریکاییها دنبال می شد و همه اینها دست بدست هم داد تا آمریکا ایران هراسی را در دستور کار خود قرار دهد.

دبیر جبهه انقلاب اسلامی استان افزود : برگزاری انتخابات با شکوه در ایران دشمن را عصبانی کرد و آنها با اجرای سناریوی خود ، توسط برخی عمال خود فروخته هزینه های زیادی را به نظام تحمیل کردند و حوادث تلخ امروز درکشورهای عراق ، سوریه و یمن حاصل  فتنه گری عده ای است که در اثر جهل و نادانی و برخی هم در اثر کینه به رهبری انقلاب داشتند با دشمن همراه و به خیال خود میخواستند کار نظام را تمام کنند .

کاظمی با تشریح هزینه های فتنه ۸۸ اضافه کرد : ملت تاوان سنگینی  برای فتنه پرداخت کرده است و هزینه آن کمتر از هزینه هشت سال دفاع مقدس نیست و هنوزهم هزینه پرداخت می کند ، در اثر همین فتنه حوزه اقتصادی کشور ۸ ماه تعطیل بود وتحریم های بین المللی دشمن نیز با دادن آدرس غلط برخی فتنه گران ، برای تضعیف جبهه مقاومت اعمال شد.

کاظمی در ادامه شناخت دشمن و جریان عرب گرا را برای مردم لازم دانست و گفت ؛ پاس داشت ۹ دی یعنی عقیم کردن اهداف جریان غرب گرا، اگر مردم جلوی نفوذ این جریان را نگیرند و آنها به بدنه تصمیم ساز و تصمیم گیر کشور وارد شوند احتمال ایجاد فتنه های دیگر هم وجود دارد . وی دستاورد دیگر حماسه نهم دی ماه را فراموش نکردن خط امامت و ولایت دانست .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فتنه ۸۸ به جهت تضعیف قدرت جبهه اسلام در منطقه طراحی شد/ حصر کمترین مجازات فتنه گران است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..