تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحریم ها ی اقتصادی بعداز فتنه سال ۸۸ تشدید شد/امیدواری دشمن بر مهره های داخلی بزرگترین آسیب فتنه

ساعت: 16:51 منتشر شده در مورخ: 1395/10/08 شناسه خبر: 991280

کارشناس مسائل سیاسی گفت:یکی از ضرر های بزرگی که این فتنه داشت این بود که دشمنان خارجی را امید وار کرد به اینکه هنوز یکسری از افرادی هستند در داخل این کشور که می توانند به عنوان مهره ی داخلی از آنها استفاده کنند و در بزنگاه روی این ها حساب کنند و کمک بگیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام بهادر ظاهری در گفت وگو با زنجانم در رابطه با فتنه سال 88 اظهار داشت: فتنه سال 88 هواقب زیادی برای ایران داشت در کنار اینکه همه دنیا از بصیرت وهوشیاری مردم ایران آکاه شدند اما خیلی از تحریم های سیاسی و اقتصادی مربوط به قبل از فتنه سال ۸۸ نبود شاید بتوان گفت فقط  تحریم های هسته ای مربوط به قبل از سال  ۸۸ بود.

وی با اشاره به تحریم های اقتصادی افزود: تحریم ها به خصوص تحریم های اقتصادی بعد از فتنه سال ۸۸ و علی الخصوص حماسه 9 دی بر علیه ایران تشدید شد.

این کارشناس مسائل سیاسی روز با اشاره به نام گزاری سالهای مختلف بعد از 88 توسط مقام معظم رهبری گفت: شاید دلیل اینکه حضرت آقا سال های بعد از فتنه ی ۸۸ را  بعضا با رویکرد های اقتصادی بیان کردند مثل اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل  همین پیش بینی تحریم های اقتصادی سختی بود که امروزه بر ملت ایران وارد شده است.

وی با اشاره به  نقش فتنه درنا امن کردن کشور و ایجاد شکاف اجتمایی تاکید کرد: یکی از تاثیرات فتنه نا امن کردن بعضی از مناطق در طی ۸ الی ۹ ماه بود که می توان گفت فتنه یک معضل امنیتی برای کشور در طول چندماه ایجاد کرد.

ظاهری با اشاره به شکاف  و رخنه فتنه در بین جامعه حوزوی و دانشگاهی تاکید کرد : یک شکاف بزرگ بین حوزوی ها، دانشگاهی ها و کاسب ها بوجود آمد ولی بعد از اینکه نقشه ی شوم دشمن برای مردم فریب خورده روشن شد و با توهین هایی که به ولایت فقیه و هیات های مذهبی شد و حتی توهین به خود اباعبد الله الحسین مردم  فریب خورده که فکر می کردند این تظاهرات مردمی است و عدالت خواهان راه انداخته اند فهمیدند که بازی خورده دست دشمن شده اند و این فتنه ی سراسر انگلیسی است و همین باعث اتحاد و همبستگی مردم شد و حماسه ی عظیم نه دی بوجود آمد.

وی با شاره به نقش کشورهای غربی و انگلیس در ایجاد فتنه بر علیه ایران خاطر نشان کرد: ریشه اصلی فتنه از کشور های غربی بل اخص امریکا و اسرائل بود و گرداننده اصلی فتنه همین کشورهای استعمارگر بودند.

ظاهری ادامه داد:از صحبت های برخی از مقامات، اسناد لو رفته از موساد و سیا و ام ای سیکس گواه بر این مطلب ایمیل های لو رفته هیلاری کلینتونه که بعضی از این ایمیل ها صریحا نقش امریکا ، غرب و انگلیس را در فنته تصریح می کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی روز  با بیان بدترین تاثیر فتنه ی ۸۸ تصریح کرد: فتنه علاوه بر تشدید تحریم ها ی سیاسی اقتصادی و هسته ای بر ضرر های اقتصادی و بلاخص ضرر های جانی برای آهاد مردم و کسبه ای که به طور مستقیم با فتنه درگیر بودن داشت به نظر بنده یکی از ضرر های بزرگی که این فتنه داشت این بود که  دشمنان خارجی را امید وار کرد به اینکه هنوز یکسری از افرادی  هستند در داخل این کشور که می توانند به عنوان مهره ی داخلی از آنها استفاده کنند و در بزنگاه روی این ها حساب کنند و کمک بگیرند.

در اخر حجت الاسلام ظاهری  روز 9 دی را به تمامی حامیان ولایت فقیه تبریک گفتند و اعلام کردند امید دارم روز به روز مردم بصیرت افزایی بهتری  داشته باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحریم ها ی اقتصادی بعداز فتنه سال ۸۸ تشدید شد/امیدواری دشمن بر مهره های داخلی بزرگترین آسیب فتنه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..