تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ییانیه شورای عالی زنان آذربایجان غربی به مناسبت 9دی

ساعت: 16:22 منتشر شده در مورخ: 1395/10/08 شناسه خبر: 991449

به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه 9دی شورای عالی زنان آذربایجان غربی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیار،بسم رب الشهدا والصدیقین

سالروز حماسه عظیم 9دی، بزرگداشت روز ایستادگی  و احیای حماسه عاشورایی یاران بصیر رهبرعظیم الشأن، امام خامنه ای (مد ظله) گرامی باد.

وقایع پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری جنگ احزابی بود که کلیت نظام دینی و خاصه اصل مترقی‌ ولایت فقیه را هدف گرفته بود که به همت دلاور مردان و شیر زنان انقلابی  غائله‌آفرینی آنان به شکستی مفتضحانه تبدیل شد .فتنه گران از این نکته غافل بودند که ملتی که با حسین بن علی(علیه‌السلام) و قیام خونین عاشورا عهد بسته است، ظلم و ستم و فتنه‌گری را تحمل نمی‌کند و با همان روح عاشورایی به خروش می‌آید و حماسه‌های عظیم خلق می‌کند. فتنه سال 88 بی‌تردید تقابل جناح های سیاسی نبود بلکه طرح براندازی ، حاصل اتاق‌های فکر و کانون‌های صهیونیستی و استکبار جهانی بدست دشمنان پنهان و آشکار و نیروهای برانداز داخلی و خارجی علیه  انقلاب و نظام و ملت بود که  با حضور میلیونی  مردم ولایی کودتای مخملین  اشراف شکست خورده ،خاطره پیروزی 22بهمن 57 را زنده کرد.

حماسه 9 دی بستر رشد بیداری اسلامی در منطقه را هموار ساخت و مردمایران به جهانیان نشان داد با مدیریت هوشمندانه مقام معظم رهبری هم چنان تا پای جان به انقلاب اسلامی  وفادارند و اقدامات و تحرکات واگرایانه برخی از فعالان سیاسی داخل کشور که از اصول و گفتمان ناب حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی عبور کرده اند را خنثی خواهند کرد و چهره ی منافقانه آنان را آشکار خواهند نمود.امیدوار کردن دشمنان خارجی توسط فتنه گران گناه نابخشودنی و لکه ی ننگی است که هرگز از ناصیه حامیان فتنه زدوده نخواهد شد و ملت رنجدیده هرگز آنان را نخواهد بخشید .

ملتی که عزم احیای کلمه‌الله و برافراشتن پرچم توحید را دارد باید از تبار«حملوا ‌بصائرهم علی اسیافهم» باشد و با تبعیت از ولایت در فتنه‌ها ،بصیرت دینی و سیاسی را چراغ راه خویش کند تا ، پیروز میدان باشد.

روزهای بزرگی در پیش است .پیروزیهای دلیرمردان در عراق و شام و حلب بر سیه دلان مدعی اسلام ، نوید بخش وعده الهی و پیروزی حق بر باطل است . نقش آفرینی اندیشمندان، دانشگاهیان، علما، زنان وجوانان مؤمن و بسیجیان این استان در مقاطع مختلف نشان داده اند که همواره در مقابله با عوامل گروههای ملحد و ضد دین ،فتنه گران ،امیدهای آنان را به یاس تبدیل کرده است .

ما زنان بسیجی شورای عالی زنان بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی هم چنانکه در تمامی عرصه های تاریخی انقلاب ، نقش موثر و بی بدیل خود را ایفا کرده ایم،آمادگی خود را برای بصیرت افزایی و احیاء ارزشها و تفکر ناب انقلابی امام و رهبری و شهدای عزیزمان ، اعلام می کنیم  و همواره با حضور در صحنه و آگاهی و هوشیاری و مجاهدت علمی و عملی ،توطئه فتنه گران را ناکام و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان امید بسته به لیبرالها و مستکبرین جهانی خواهیم زد . به امید ظهور منجی بشریت و پیروزی مستضعفان بر مستکبران  انشالله .

ملتی که درخط اسلام ناب محمدی(ص)و مخالف با استکبار و پول‌پرستی و تحجرگرایی و مقدس‌نمایی است باید همة افرادش بسیجی باشند.


 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ییانیه شورای عالی زنان آذربایجان غربی به مناسبت 9دی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..