تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افراد حاضر در فتنه 88 نباید سمتی داشته باشند/ نهم دی، چهره برخی ها را شفاف کرده است

ساعت: 17:08 منتشر شده در مورخ: 1395/10/08 شناسه خبر: 991452

مسئول سازمان بسیج طلاب گفت: مشکل اساسی کشور ماست کسانی هستند که درسال 88 یکی از اعضای فتنه بودند ولی در حال حاضر به ناحق در پست هایی هم مشغول به فعالیت می باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ حجة الاسلام والمسلمین علیرضا ریاحی مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا استان گلستان بعد از ظهر امروز در جمع کارکنان لشگر 30 پیاده گرگان اظهار کرد: قرآن کریم و و مبانی دینی ما وقتی از فتنه به عنوان یک امر قبیحی یاد می شود دلیل آن این است که گناه فتنه بیشتر از گناه یک قتل است.

حجة الاسلام ریاحی ادامه داد: در زمانهای قدیم هم دین ما شاهد امثال این گونه از فتنه ها زیاد دیده است مانند زمان حضرت موسی(ع) فتنه ای باعث شد که اعتقاد و باور مردم را طی یک اقدامی منحرف کرده بودند.

مسئول سازمان بسیج طلاب افزود: همچنین در حرکت جهانی حضرت عیسی(ع) و در زمان پیامبر(ص) و امام علی (ع) فتنه هایی بر علیه اسلام و دین به وجود آمد تا خدشه به دین وارد کنند، ولی هیچ موقع نتوانستند به اهداف خودشان دست پیدا کنند.

وی با اشاره به فتنه امروزی تصریح کرد: در عصر امروز هم فتنه طی یک فرایندی بسیارعادی و انتخاباتی ایجاد شده بود، شما شاهد این هستید که در کشور هایی که ادعای آزادی میکنند و به اصطلاح حقوق شهروندی احترام قائل هستند حق انتخاب ندارند و نمیتوانند به کاندیدای مد نظر رأی بدهند.

ریاحی با بیان این مطلب که کشور ما با آرامش و آزادی کامل می توانند در انتخابات شرکت کنند بیان کرد: این انتخابات یک بهانه ای بود برای کسانی که بخواهند آرمانهای این انقلاب و نظام را زیر سوال ببرند.

مسئول سازمان بسیج طلاب استان با اشاره به اینکه یکی از نامزد های انتخاباتی قبل از شمارش آرا اعلام پیروزی کرده بود تاکید کرد: وقتی نامزدی پیش از موعد مقرر اعلام پیروزی می کند و در جمع مردم می گوید اگر رای نیاورده ام به خیابان ها بیایید ، مشخص میشود این افراد اصل نظام راه هدف گرفته بودند، و می خواستند به کمک مردم آرمانهای انقلاب و نظام را زیر سوال ببرند.

این مقام مسئول ادامه داد: کسانی که در این عرصه بی احترامی هایی هم بر علیه رهبر انقلاب داشته اند و به ناحق در پست هایی هم مشغول به فعالیت می باشند این مشکل اساسی کشور ماست.

وی گفت: بعد از بالا گرفتن اوج اعتراضات، مقام معظم رهبری دستور به شمارش مجدد صندوق آرا داده بود، تا آنها فکر نکنند تقلبی صورت گرفته، با این وجود هم موج اعتراضات نه تنها کاهش نیافت بلکه مشخص شده بود که اعتراض آنها به خاطر نتایج آرا نبوده است.

ریاحی بعد با اشاره به اینکه سران فتنه بعد از حماسه 9 دی ماه اعتراف جالبی کرده بودند خاطر نشان کرد: کسانی که این فتنه های را ایجاد کرده بودند در اعترافات خود بعد از حماسه 9 دی گفتند تقلبی در انتخابات صورت نگرفته است.

مسئول سازمان بسیج طلاب استان با شمردن اهداف ایجاد فتنه تاکید کرد: کسانی که فتنه را تشکیل داده بودند می خواستند با اقدامشان امنیت نظام را چالش بکشند.

وی یکی دیگر از اهداف ایجاد فتنه را از بین بردن اعتماد مردم نسبت به نظام دانست و تاکید کرد: سران فتنه خواستند با ایجاد چنین فضایی اعتماد مردم را نسبت به نظام تضعیف کنند و باعث این بشود که افراد جامعه نسبت به نظام بی اعتماد بشود.

ریاحی نسبت به احکام جاری در خصوص سران فتنه هم سخن به میان آورد و تاکید کرد: کسانی هم می گویند نباید حکم این افراد حصر باشد! اگر در واقع بخواهیم حکم افرادی را بسنجیم که به نظام توهین کرده، مردم را بر علیه دولت بشورانند، خسارت به جان و اموال مردم وارد کنند سزای او فقط اعدام می باشد.

این مقام مسئول ادامه داد: روز نهم دی ماه چهره اصلی و بسیاری از ناخالصی ها پیدا شده بود، وجود این فتنه ها باعث شده بود که افرادی که به ظاهر برای این انقلاب و نظام دلسوزی میکنند شناسایی کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افراد حاضر در فتنه 88 نباید سمتی داشته باشند/ نهم دی، چهره برخی ها را شفاف کرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..