تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فتنه های بزرگ تر و پیچیده تری در راه است

ساعت: 16:52 منتشر شده در مورخ: 1395/10/08 شناسه خبر: 990679

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع)استان خراسان شمالی؛

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع)استان خراسان شمالی گفت: پیش بینی ما این است که فتنه های بزرگ تر و پیچیده تری در راه است و تا زمانی که این انقلاب در همین مسیر باشد دشمنی ها با انقلاب ادامه دار خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری بجنا؛ سردار سیدحسن مرتضوی ، فرمانده سپاه استان سه شنبه در مراسم گرامیداشت یوم الله 9 دی در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد گفت: راز و رمز ماندگاری انقلاب اسلامی وجه تمایز با سایر انقلاب ها می باشد.

وی افزود: کسانی که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در صحنه مبارزه بودند نگرانی هایی را نسبت به بعد از پیروزی انقلاب داشتند که اگر انقلاب به پیروزی رسید با چه مشکلاتی رو به رو است.

وی اظهار داشت: قبل از پیروزی انقلاب همواره تشکیل یک نیروی مدافع ارزش های انقلاب در ذهن مسئولین بود و در آغازین روزهای پیروزی انقلاب امام (ره) دستور تشکیل سپاه را ابلاغ می کنند و توسط خبرگان قانون اساسی تشکیل سپاه تصویب می شود.

سردار مرتضوی با بیان اینکه سپاه پاسدارن ماموریت حفاظت و حراست از ارزشهای انقلاب اسلامی را دارد، گفت: در طول حیات سپاه همواره حوادث سخت و ناگواری به وقوع پیوسته است .

وی تصریح کرد: فتنه 88 پیچیده ترین نوع حرکتی  بود که دشمنان علیه ایران اسلامی موفق شدند عملیاتی کنند که این پیچیدگی ماحصل تمام تجربیات دشمنان ایران بود.

وی عنوان کرد: به تابیر رهبری در فتنه 88 شعارهای حق با محتوای باطل باعث شده که فضای فتنه بسیار غبارآلود شود و تشخیص حق و باطل مشکل شود.

فرمانده سپاه استان ، گفت: اوباما اعتراف کرد که علت شکسست کلینتون به خاطر حمایت های پنهانی ما از فتنه بود که امروز شکست خوردیم.

وی افزود: در فتنه 88 به همه مقدسات و ارزش ها توهین شد و سران فتنه از همه خط قرمز های انقلاب عبور کردند که از کنار این همه جنایت به راحتی نمی توان گذشت.

وی با بیان اینکه پیروزی هایی که در جهان اسلام رخ می دهد به خاطر پیروی از تفکر بسیجی است، گفت : فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری به کسترش کمی و کیفی بسیج تاکید کردند.

سردار مرتضوی ادامه داد: امروز پیش بینی ما این است که فتنه های بزرگ تر و پیچیده تری در راه است و تا زمانی که این انقلاب در همین مسیر باشد دشمنی ها با انقلاب ادامه دار خواهد بود.

وی گفت: امروز آمادگی ، بصیرت و تجهیزات برای برخورد با فتنه های بزرگ تر در سپاه و بسیج ایجاد شده است و همه اقداماتی که در اردوگاه دشمن است مورد رصد ما قرار دارد.

وی در پایان عنوان کرد: سپاه و بسیج با همراهی و همدلی مردم و تدابیر مقام معظم رهبری حافظ ارزش های انقلاب اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فتنه های بزرگ تر و پیچیده تری در راه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..