تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو واحد سنگبری در سربیشه جان تازه گرفتند

ساعت: 17:14 منتشر شده در مورخ: 1395/10/08 شناسه خبر: 991441

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سربیشه گفت: دو کارخانه سنگبری در سربیشه که به دلیل برخی مشکلات، مدتی غیر فعال بودند جان تازه گرفتند و فعالیت خود را از نو آغاز کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر براتی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سربیشه در گفتگو با خبرنگار آوای سربیشه  گفت :  : دو  واحد سنگبری که توسط  بخش خصوصی راه اندازی و از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت سربیشه حمایت شده اند توانسته اند زمینه اشتغال برای 15 نفر را به طور مستقیم فراهم کنند .

وی به میزان سرمایه گذاری و ظرفیت این دو واحد اشاره کرد و افزود: میزان سرمایه گذاری در این دو واحد هشت میلیارد و 817 میلیون ریال بوده که با مجموع ظرفیت تولید سالانه 100 هزار مترمربع در ناحیه صنعتی سربیشه در حال فعالیت هستند.

براتی با بیان اینکه 25 معدن سنگ گرانیت در شهرستان پروانه بهره برداری دارند ادامه داد: راه اندازی واحدهای فرآوری سنگ در شهرستان سربیشه با توجه به دارا بودن معادن مختلف سنگ های گرانیتی و تزئینی، دارای توجیه اقتصادی است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سربیشه با اشاره به اهمیت فرآوری مواد معدنی در شهرستان سربیشه عنوان  کرد: اگر واحدهای پایین دستی در همین شهرستان مواد معدنی به خصوص سنگ های گرانیتی و ساختمانی موجود در منطقه را فرآوری کنند، به دلیل عدم هزینه کرد حمل بار، از لحاظ قیمت تمام شده دارای مزیت رقابتی خواهند بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو واحد سنگبری در سربیشه جان تازه گرفتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..