تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس جدید عکس نرگس محمدی در فیلم پیکسل

تاریخ نشر : چهارشنبه 8 دی 1395 مشاهده : 94 سایر اخبار عکسهای جالب RSS

عکس نرگس محمدی در پیکسل

عکس نرگس محمدی

نرگس محمدی با انتشار عکس زیر نوشت : پيكسل

بیوگرافی نرگس محمدی

نرگس محمدی یک برادر و یک خواهر دارد که هر دو آنها ازدواج کرده اند و نرگس تنها همدم و مونس مادرش هست و زمانی که مشغله کاری نداشته باشد به آشپزی در منزل می پردازد. از ابتدا دوست داشته در رشته هنر ادامه تحصیل بدهد اما روزی که باید در آزمون ورودی هنرستان صدا و سیما شرکت می‌کرده اتفاقی برایش می افتاد که امتحان را از دست میدهد و مجبور می شود در رشته تجربی کنکور بدهد و در رشته پرستاری تحصیل کند.نرگس محمدی می گوید خانواده من نسبت به بازیگری گارد منفی نداشتند و اتفاقا از حضورم در عرصه هنر استقبال هم می‌کردند.مادر نرگس محمدی کارمند صدا و سیما بوده همین موضوع سبب شده با محیط‌های هنری آشنایی داشته باشد.

 تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

اخبار مرتبط:

تغییر چهره نرگس محمدی بعد از آرایش / نرگس محمدی درکنار خواهرش +تصاویر

تسلیت نرگس محمدی به خانواده ستایش کوچولو که به طرز فجیعی به قتل رسید +عکس

نرگس محمدی هم در کافه لاله زار دیده شد! / عکس های شخصی نرگس محمدی و بهاره افشاری + تصاویر

سلفی نرگس محمدی با برج ایفل + عکس

شباهت نرگس محمدی به ابرو گوندش خواننده ترکیه ای بخاطر نوع آرایش اش!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس جدید عکس نرگس محمدی در فیلم پیکسل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..