تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش مجازی؛ پرچمدار تعلیم و تربیت در آینده + اینفوگرافیک

روش های آموزش مجازی و میزان گسترش آن در دنیای امروز و مطالب دیگر درمورد این نوع آموزش را در یک اینفوگرافی برای کاربران ارائه کرده ایم.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  آموزش به روش سنتی نیاز به صرف زمان و حضور در مکان خاص دارد. اما در دنیای امروز و مشغله های متعدد آموزش مجازی گسترش بسیاری یافته است.

برای استفاده از  آموزش مجازی باید با کم و کیف و ویژگی های این نوع آموزش آشنا شد.

بدین منظور در اینفوگرافی زیر میتوانید با مزایای استفاده از آموزش مجازی، مقایسه آموزش به شیوه زنده و غیر زنده، نرخ رشد محصولات آموزش الکترونیکی در جهان و بررسی بازار و درآمد محصولات آموزشی الکترونیکی، بررسی تمهیدات و چالش های این نوع آموزش  آشنا شوید.

برای مشاهده و دریافت اینفوگرافی در ابعاد اصلی روی آن کلیک کنید. آموزش مجازی؛ پرچمدار تعلیم و تربیت در آینده + اینفوگرافیک


مجری طرح اینفونگاره به سفارش فرهنگسرای رسانه


انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش مجازی؛ پرچمدار تعلیم و تربیت در آینده + اینفوگرافیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..