تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فهرست هزینه‌های بیست‌و‌دومین نمایشگاه مطبوعات منتشر شد

فهرست هزینه‌های بیست‌و‌دومین نمایشگاه مطبوعات منتشر شد

فرهنگ > رسانه - معاونت امور مطبوعاتی وزارت ارشاد، ریز مجموع هزینه‌های برگزاری بیست‌و‌دومین نمایشگاه مطبوعات را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بیست‌و‌دومین نمایشگاه مطبوعات با رشد 30 درصدی در تقاضا و متراژ غرفه‌ها در دو طبقه مصلی و با یک روز افزایش، در هشت روز برگزار شد.

ستاد اجرایی بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، مجموع هزینه‌های انجام شده برای برپایی نمایشگاه امسال را که نسبت به دو دوره قبل با یک روز افزایش و آماده سازی 15 هزار متر مربع در دو طبقه مصلی دایر شد، سه میلیارد و 148 میلیون و 800هزار تومان و درآمد حاصل از اجاره غرفه‌های نمایشگاه نیز 752 میلیون و 500 هزار تومان اعلام کرد.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کنفرانس خبری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات از انتشار جدول هزینه‌ها بعد از پایان نمایشگاه و با هدف شفاف سازی و ایجاد مطالبه عمومی برای پیگیری نحوه هزینه کرد بودجه‌های دولتی در امور مختلف، خبر داده بود.

مجموع هزینه‌های بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات (1394)، دو میلیارد و ٧٨٦میلیون تومان و درآمد حاصل از اجاره غرفه‌های نمایشگاه نیز ٦٤٠ میلیون تومان، هزینه بیستمین نمایشگاه مطبوعات (سال ١٣٩٣)، دو میلیارد و ٣٩٤ میلیون و ٦٠٠هزار تومان و درآمد حاصل از اجاره غرفه‌های نمایشگاه نیز ٥٦٦ میلیون تومان اعلام شد؛ همچنین هزینه نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات (سال١٣٩١) پنج میلیارد و ١٠٠ میلیون تومان اعلام شده که ٢٨٥ میلیون نیز به عنوان درآمد اجاره بهای غرفه‌ها ثبت شده است.

برای اطلاع از جزییات این هزینه‌ها اینجا کلیک کنید.

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فهرست هزینه‌های بیست‌و‌دومین نمایشگاه مطبوعات منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..