تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ديدارمديران استاني بانك ايران زمين با مدير كل اداره ثبت اسناد و املاك

به منظور ارائه خدمات بانكي به مشتريان و كارمندان صورت گرفت:

مدير شعب استان خراسان جنوبي به اتفاق تني چند از مسئولان اين مديريت با مدير كل ثبت اسناد و املاك استان ديدار و گفتگو كرد.

به گزارش شمانیوز : به منظور ايجاد تعاملات بيشتر بين بانك ايران زمين و اداره كل ثبت اسناد و املاك استان جلسه اي با حضور مديريت و معاونت اجرايي اين بانك با مدير كل و معاونين اداره كل ثبت اسناد و املاك استان در محل آن اداره تشكيل شد.
در ابتداي جلسه يزداني مدير استاني بانك ايران زمين گزارش مختصري از خدمات اين بانك و نحوه تعامل و خدمت رساني بانك به كاركنان دولت را ارائه و همچنين خواستار تعاملات بيشتر اين واحد اجراء ثبت با شعب بانك در استان شدند.
پورحاجي مديركل ثبت اسناد و املاك استان ضمن ابراز رضايت و خرسندي از اين ديدار بر همكاري و تعاملات بيشتر بانك و مجموعه ثبت اسناد و املاك در استان تاٌكيد كردند.

منبع : روابط عمومی بانک ایران زمین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ديدارمديران استاني بانك ايران زمين با مدير كل اداره ثبت اسناد و املاك»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..