تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقصد مهدی رحمتی کدام‌تیم است؟

ساعت 24-مهدی رحمتی واقعا از استقلال کنار گذاشته شده است؟

روز گذشته لیست مازاد استقلال اعلام شد و در میان ناباوری هواداران نام مهدی رحمتی هم در فهرست دیده می شد. بر اساس آخرین گزارش ها این بازیکن از سوی نفت پیشنهاد داشت، موضوعی که به تایید مسئولان باشگاه نفت هم رسید. البته گفته می شد که استقلالی ها به شرطی رحمتی را به نفت می فرستند که در مقابل ایمان مبعلی را از این تیم بگیرند. اما گویا حضور رحمتی در این تیم جدی نیست و درباره این دروازه بان اخبار عجیب تری به گوش می رسد.

او از سوی استقلال خوزستان پیشنهاد دارد و محمدیان سخنگوی این باشگاه هم خبر پیشنهاد به رحمتی را در گفت و گو با جام جم آنلاین تایید کرد.

البته درباره رحمتی خبر دیگری هم به گوش می رسد. کنار گذاشتن او از استقلال فقط یک حرکت از پیش تعیین شده بوده است. در واقع منصوریان و البته باشگاه استقلال واقعا قصد فروش او را ندارند و تنها در اعتراض به رفتارهای اخیر این بازیکن نام وی را در فهرست فروش قرار داده اند. نگاهی به لیست خرید استقلال هم نشان می دهد قصد آنها برای فروش رحمتی جدی نیست چرا که در فهرست ورودی های استقلال نام دروازه بانی به چشم نمی خورد.

جام جم آنلاین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقصد مهدی رحمتی کدام‌تیم است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..