تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلکسی C5 Pro سامسونگ تاییدیه Wi-Fi را دریافت کرد؛ دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی + رم 4 گیگ

گلکسی C5 Pro سامسونگ تاییدیه Wi-Fi را دریافت کرد؛ دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی + رم 4 گیگ

در اوایل خرداد ماه امسال، کمپانی سامسونگ از اسمارت فونی متعلق به خانواده گوشی های هوشمند میان رده خود به نام های گلکسی C5 رونمایی کرد. محصولی که از مشخصات قابل قبولی بهره می برد و توانست به لطف قیمت مناسب خود، با استقابل خوبی از سوی خریداران همراه شود. اما به نظر می رسد که این شرکت قصد دارد تا نسخه ای جدید از این گوشی را با نام گلکسی C9 Pro رونمایی و روانه بازار کند. با تک شات همراه باشید.

چند روز قبل، این مدل جدید توانست مجوز نهاد رگولاتوری چین یعنی TENAA را برای ورود به بازار این کشور کسب کند و اکنون اسنادی جدید به بیرون درز کرده است که از دریافت مجوزی دیگر توسط این اسمارت فون خبر می دهند.
تاییدیه ای که Wi-Fi نام دارد و اخذ آن برای هر گوشی هوشمند که بخواهد رونمایی و به بازار عرضه شود، ضروریست. قرار است که سامسونگ از گلکسی C5 Pro در سال 2017 و به طور دقیق در 21 ژانویه رونمایی کند.

از جمله مشخصاتی که در وب سایت ها برای این اسمارت فون درج شده است می توان به صفحه نمایش 5.2 اینچی با پوشش محافظ صفحه گوریلا گلس و رزولوشن 1080 در 1920، دوربین اصلی و سلفی 16 مگاپیکسلی، پردازنده اسنپدراگون 626 با سرعت کلاک 2.2 گیگاهرتزی، تراشه گرافیکی آدرنو 506، رم 4 گیگابایتی، باتری 3000 میلی آمپری، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و سیستم عامل اندورید 6.0.1 اشاره کرد.

این گوشی در رنگ های طلایی، آبی و صورتی عرضه خواهد شد. گفتنی است برخی منابع خبری ادعا کرده اند که سامسونگ در تاریخ ذکر شده، علاوه بر این گوشی، از اسمارت فونی دیگر به نام گلکسی C7 Pro نیز رونمایی خواهد که این گوشی از نمایشگر 5.7 اینچی بهره می برد.

سامسونگ
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلکسی C5 Pro سامسونگ تاییدیه Wi-Fi را دریافت کرد؛ دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی + رم 4 گیگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..