تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیانیه جامعه مهندسین به مناسبت حماسه نهم دی ماه: 9 دی 88 روز تشییع جنازه خائنان به وطن بود/ شورش فتنه گران علیه جمهوریت و اسلامیت نظام بود

چهارشنبه، 8 دی 1395 ساعت 15:162016-12-28سياسي

در بخشی از بیانیه جامعه مهندسین آمده است: 9 دی روز پیوند عاشورایی امامت و امت، روز نمایش قدرت نرم جمهوری اسلامی، روز شکست فتنه گران و روز تشییع جنازه خائنان به وطن بود که رهبر انقلاب از آن به عنوان حماسه ای ماندگار نام برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه احزاب "، جامعه اسلامی مهندسین در گرامیداشت یوم الله نهم دی ماه بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است.

دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادتهای جوانمردان این خطه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفتهای هسته ای از نمونه های بارزی است که جزء هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد است و در این عرصه دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه امام راحل عظیم الشان و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری ناکام گشته اند.

فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 از دیگر نقشه ها و ترفندهای معاندان و مغرضان نظام بود که با بصیرت ملت شریف و شهیدپرور ایران در حماسه 9 دی 88 نقش بر آب شد.

این بیانیه تاکید می کند: نهم دی ماه، روز پیوند عاشورایی امامت و امت، روز نمایش قدرت نرم جمهوری اسلامی، روز شکست فتنه گران و روز تشییع جنازه خائنان به وطن، برگ زرین و پر افتخار دیگری در نظام مقدس جمهوری اسلامی به ثبت رساند تا جایی که رهبر فرزانه انقلاب از آن با عنوان حماسه ای ماندگار نام برد.

در این بیانیه تصریح شده است: 9 دی نشان از بیداری و بصیرت ملتی داشت که با تمام وجود در مقابل توطئه ها، فتنه ها و تهدیدات خارجی و دشمنان نظام و انقلاب ایستاده­ و آنجا که خطری را متوجه کشور، نظام و رهبر و مقتدایشان ببینند در صحنه حاضرند و در دفاع از آرمانهای امام و انقلاب و رهبری تا پای جان ایستاده­ اند.

این بیانیه ادامه می دهد: ملت ایران با خلق حماسه ای فراتر از تصور و انتظار دشمنان و فتنه گران، عشق و علاقه خویش را به نظام و رهبری نشان دادند و این حادثه بزرگ برای همیشه در اذهان دشمنان و بیگانگان و کسانی که قصد خیانت به این مرزو بوم را دارند، ماندگار شد.

در این بیانیه تاکید شده است: خروش فتنه گران در سال 88 علیه جمهوریت و اسلامیت نظام و خلق حماسه نهم دی ماه توسط مردم با بصیرت ایران زمین در فرونشاندن آتش این فتنه عظیم، درس های بزرگی به ما آموخت که هیچگاه نباید فراموشمان شود.

اولا" اقتضای درس گرفتن و عبرت آموزی از حوادث مهم گذشته، بازخوانی فتنه 88 و کالبدشکافی آن را ضروری می کند و باید به صورت مستمر بصیرت عمومی جامعه را بالا برد و خصوصاً جوانان را نسبت به مسائل انقلاب، توطئه ها و فتنه ها علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی آشنا ساخت.

ثانیا" برای جلوگیری از وقوع فتنه های بزرگ تر در آینده، باید با فتنه های گذشته، زمینه های پیدایش این فتنه ها، عوامل و عناصر پدیدآورنده آنها، اهداف و انگیزه های فتنه گران آشنا بود و این شناخت را به نسل های آینده منتقل کرد.

جامعه اسلامی مهندسین با گرامیداشت حماسه بزرگ ملت ایران در نهم دی ماه 1388، هوشیاری و بصیرت فعالان سیاسی کشور را دوشادوش دیگر اقشار جامعه لازم دانسته و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد و همواره در پیروی از مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه­ ای تاکید می­کنیم.

انتهای پیام/ http://fna.

ir/HI2TAQ نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
کلید واژه ها: فتنه گران - اسلامی - بیانیه - جمهوری اسلامی - جمهوری - ایران - تشییع جنازه - حماسه - رهبر - نظام - نهم دی - ماندگار - رهبری - انتخابات ریاست جمهوری - جامعه اسلامی مهندسین - تسخیر لانه جاسوسی - امام - قدرت نرم - تشییع - جامعه - مقام معظم رهبری - انقلاب اسلامی - نشان - جامعه اسلامی - ریاست جمهوری - رهبر انقلاب - لانه جاسوسی - ولایت - نمایش - ایران زمین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیانیه جامعه مهندسین به مناسبت حماسه نهم دی ماه: 9 دی 88 روز تشییع جنازه خائنان به وطن بود/ شورش فتنه گران علیه جمهوریت و اسلامیت نظام بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..