تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانواده عروس پس از ۱۳ سال از قصاص داماد گذشتند

پرونده قتلی در بردسکن بعد از گذشت ۱۳ سال با عفو اولیای دم بسته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس دادگستری بردسکن گفت: ۱۳ سال قبل بانویی توسط شوهر خود به قتل می رسد و بعد از سیر مراحل اداری حکم قصاص وی صادر می شود.

حمید رضا عبدالله زاده با اشاره به اینکه خانواده مقتول اصرار بر اجرای حکم قصاص داشتند، افزود: جلسات متعددی با خانواده اولیای دم به منظور گذشت و عفو از حیث اجتماعی و پیامدهای فردی برگزار شد.

وی گفت: هر چند که حکم اولیه قصاص قتل، قصاص نفس است و اگر خانواده اولیای دم حاضر به گذشت نمی شدند، بدون هیچ گونه اغماضی رای دادگاه اجرا می شد که به لطف خدا در نهایت خانواده مقتول از قصاص گذشت کردند.

رئیس دادگستری بردسکن در رابطه با ریشه این پرونده گفت: با توجه به بررسی پرونده و صحبتهایی که با خانوادۀ اولیای دم و خانوادۀ قاتل داشتیم، قاتل علت خاصی را در پرونده قید نکرده بود اما معمولا اینگونه پرونده ها بیشتر در اثر خشم لحظه ای صورت می گیرد .

عبدالله زاده با اشاره به اینکه عدم کنترل خشم در لحظه جرایمی مانند قتل را منجر می شود، خاطرنشان کرد: در دین مبین اسلام هم توصیه شده است که افراد در هنگام عصبانیت، خشم خود را کنترل کرده و سکوت کنند.

وی تاکید کرد: بیشتر پرونده های دادگاه ها به دلیل جر و بحث های بسیار ساده رخ می دهد که می توانست با درایت طرفین دعوا مدیریت شود.

وی با تشکر از خانودۀ مقتول افزود: جلسۀ سخت و در عین حال خوشحال کننده ایی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم که خداوند به خانودۀ مقتول جزای خیر بدهد و صبر و اجر عنایت کند و هم دعای خیری برای مقتول باشد.

انتهای پیام//ف.ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانواده عروس پس از ۱۳ سال از قصاص داماد گذشتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..