تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره مردمی "فیلم عمار" آ

ساعت: 13:47 منتشر شده در مورخ: 1395/10/08 شناسه خبر: 991072

مراسم افتتاحیه جشنواره مردمی "فیلم عمار"در استان قزوین برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین، مراسم افتتاحیه جشنواره مردمی فیلم عمار که  در مسجد حضرت امیر(ع ) پونک قزوین برگزار شد.

این مراسم با حضور عباس ملکی دبیر اجرایی استانی جشنواره عمار، حاج آقاعلیخانی امام جماعت مسجد و سخنرانی عباس کاظمی انجام گرفت. 


عباس کاظمی فرمانده سابق سپاه امام حسن(ع) اذعان کرد: جشنواره عمار با تهیه و اکران فیلم‌ها و مستندهای انقلابی به مقابله با جنگ نرم می‌پردازد. 
وی در ادامه گفت: وجوب برگزاری چنین جشنواره‌هایی مقابله با هجوم فرهنگی و نفوذ دشمن است. 
عضو ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بیان کرد: حضور مستندسازان و کارگردانان مذهبی و انقلابی قزوین در این جشنواره باعث افتخار است و باید از این استعدادهای حمایت مادی و معنوی لازم صورت گیرد تا بتوان مفاهیم انقلابی و ارزشی را به جامعه انتقال داد. 


وی تصریح  کرد: جوانان به حضور در عرصه‌های جنگ نرم و ساخت مستند و فیلم‌های بصیرت افزایی در چنین جشنواره‌هایی نیاز دارند. 
در پایان این مراسم فیلم‌های عمار با حضور مردم اکران شد. 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره مردمی "فیلم عمار" آ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..