تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هماهنگی و سرعت عمل نیروهای مدیریت بحران شهرستان خلخال ستودنی است

ساعت: 13:51 منتشر شده در مورخ: 1395/10/08 شناسه خبر: 990735

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: هماهنگی و سرعت عمل نیروهای مدیریت بحران شهرستان خلخال ستودنی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  ازناو ،مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در همایش اعضای شورای مدیریت بحران شهرستان خلخال با تقدیر از زحمات راهداری استان اردبیل و اداره راهداری وحمل و نقل جاده ای خلخال در رسیدگی به روان سازی تردد و عبور مرور و تسهیل در برفروبی مسیرهای مواصلاتی گفت: قطعا زحمات راهداری در روزهای گذشته شایسته و ستودنی است.

وی گفت: به قطع یقین باید گفت که اگر راهداری راه ها را بازگشایی نکند هیچ نهاد امدادی واورژانسی نمی توانند آنطور که باید و شاید به مردم خدمت کنند.

وی همچنین از تلاش های امدادگران و نیز پلیس راه اردبیل به خلخال و سایر دستگاه های عضو در شورای مدیریت بحران خلخال تقدیر کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: ساختمان جدید جمعیت هلال احمر خلخال واقع در گردنه الماس در حال ساخت است که با مناسب شدن وضعیت آب و هوا، این روند سرعت می یابد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مطمئنا اگر امدادگر و راهدار وسایر نیروها مکانی برای آرامش نداشته باشند نمی توانند آرامش را به دیگرا ن انتقال دهند.

در این نشست از سوی جمعیت هلال احمر استان اردبیل از  چهار نفر از راهداران پایگاه ثابت راهداری شهید غنمیت اسدی گردنه الماس تجلیل شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هماهنگی و سرعت عمل نیروهای مدیریت بحران شهرستان خلخال ستودنی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..