تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقش مسئولین در پاسداشت و تبیین ابعاد جنبش مردمی 9 دی چیست؟

ساعت: 13:44 منتشر شده در مورخ: 1395/10/08 شناسه خبر: 990875

با نزدیک شدن به یوم الله 9 دی که امروزه به جنبش مردمی تبدیل شده و از آن به عنوان حرکت عظیم پس از انقلاب یاد می شود؛ نقش اساسی مسئولین در اعلام مواضع خود بیش از پیش مطرح است که در پس هیاهوی مجازی برخی از حامیان فتنه، پاسداشت و تبیین ابعاد این جنبش مردمی نیز بایستی از سوی آنها تبیین شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، این روزها با نزدیک شدن به ایام الله 9 دی تحرکات سیاسی حامیان فتنه در گوشه کنار گروه ها و کانال های تلگرامی و اینیستاگرامی دیده می شود.

این کانال ها و گروه ها علنی از سران فتنه حمایت کرده و روز فتنه 88 را روز شهادت! آشوبگران و فتنه گران عنوان می کنند؛ درحالی که این آشوب و فتنه با هماهنگی کشورهای شیطان صفت انگلیس، آمریکا و اسرائیل و همچنین چراغ سبز سر ان فتنه در داخل ایران اسلامی رخ داده است که هدف براندازی نظام و از بین بردن آرمان سی و چندین ساله ایران اسلامی بود.

آشوب گران و فتنه گران در سال 88 ضمن اهانت به عاشورای حسینی و امام راحل، خواهان تقدیم دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی به معاندان و ریشه کن کردن دیدگاه اسلامی و انقلابی در ایران زمین بودند که با سخنان رهبر انقلاب و حرکت مردمی که در نهم دیماه رنگ انقلابی به خود گرفت، همه افکار پلید و خصمانه دشمنان نظام در داخل و خارج از کشور برملا و خنثی شد.

حال با این وجود و با توجه به اینکه فتنه هم اکنون آتش زیر خاکستر بوده و حامیان خود را در فضاهای حقیقی و مجازی نیز می پروراند، نیاز است همه اقشار مردمی افکار فتنه انگیز بدخواهان و نخاله های سیاسی را با حضور حداکثری در برنامه ها و مراسمات نهم دی خنثی کنند.

همانطور که مطرح شد و در نهم دیماه سال 88 نیز مشهود بود، مردم خود انقلابی دیگر را در حماسه نهم دی رقم زدند و آینده کشورشان را تعیین کردند؛ اما در این میان آنطور که شنیده می شود برخی ها هم اکنون در دستگاه های سیاسی و اداری و ... فعالیت دارند که این تفکر مردمی را قبول نمی کنند!

در این خصوص اعلام مواضع مسئولین، برخورد قاطع با معاندان و مخالفان نظام و ... بیش از پیش از سوی مردم مطرح می شود که در پس هیاهوی مجازی برخی از حامیان فتنه، پاسداشت و تبیین ابعاد این جنبش مردمی نیز می بایست از سوی آنها تبیین شود؛ چرا که مسئولین نیز در کنار مردم باید نسبت به ابعاد جنبش مردمی 9 دی احساس تکلیف کرده و مسیر انقلاب را بیش از پیش هموار سازند.

حرکت 9 دی به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)خط قرمز نظام است و فتنه گران با هر لباس و هر عنوانی مطرود و باغیان جامعه هستند و به دنبال آن امروز هر مدیر و مقام و مسئولی به میزان نزدیکی و دوری (تولی و تبری) از فتنه 88 نزد مردم از شخصیت و کمال تا حضیض ذلت برخوردار می شود.

دیگر ایفای نقش مسئولین در تفکر و توجه به دستاوردها و ابعاد حماسه نهم دی و اینکه ملزومات این روز تاریخی چگونه می بایست بین آیندگان تبیین شود؛ از دیگر اقداماتی است که مسئولین می بایست در احیای آن سهیم باشند.

نامگذاری خیابان یا میدان مزین به نام نهم دی، حضور حداکثری همه متولیان امر و دستگاه های اجرایی و ... در برنامه ها و مراسمات مرتبط با نهم دی، حفظ ارزش ها و دستاوردهای این روز تاریخی با بها دادن به افکار و جنبش مردمی، "نه" همیشگی به فتنه گران و بدخواهان نظام و ... از جمله اقداماتی است که مسئولین امر می توانند با انجام دادن آنها تبیین ارزش های این روز تاریخی را بین آیندسازان مملکت تدارک ببیبنند.

به هر حال مردم شهرستان کوثر همانند دیگر نقاط ایران اسلامی فردا (پنجشنبه) در روز بزرگداشت حماسه نهم دی در مسجد جامع شهر گیوی حضور به عمل خواهند رساند تا باری دیگر فرضت خیانت را از معاندان، بدخواهان انقلاب و دیگر نخاله های سیاسی داخلی گرفته و در ترویج انقلاب هدفمند حرکت کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقش مسئولین در پاسداشت و تبیین ابعاد جنبش مردمی 9 دی چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..