تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فتنه ۸۸ اولین فتنه نبوده و آخرین فتنه هم نخواهد بود/شهدای مدافع حرم در سوریه از سنگر ولایت و رهبری دفاع می کنند

ساعت: 15:04 منتشر شده در مورخ: 1395/10/08 شناسه خبر: 991305

رئیس تبلیغات اسلامی کردکوی گفت: فتنه گران چگونه می خواهند عذرخواهی کنند در صورتی که پای بر روی خون پاک هزاران شهید این مرز و بوم نهادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا، حجت الاسلام محمودی پیش از ظهر امروز چهارشنبه 8 دی 95 در همایش بزرگ منطقه ای “میثاق امت با ولایت” در تالار شهید بهشتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کردکوی گفت: از آغاز انقلاب تاکنون عنایت و لطف و محبت پروردگار را در لحظه لحظه انقلاب اسلامی مشاهده کردیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کردکوی با بیان اینکه وحدت و پیروزی از الطاف و عنایت خداوند متعال است، اظهار داشت: سرنگونی سلطنت و طاغوت و بنیانگذاری انقلاب اسلامی ایران از نعمت های بزرگ خداوندی به ما مردم ایران است.

فتنه 88 اولین فتنه نبوده و آخرین فتنه هم نخواهد بود

وی با تأکید بر اینکه فتنه 88 اولین فتنه نبوده و آخرین فتنه هم نخواهد بود، یادآور شد: از 22 بهمن 57 انواع فتنه ها در ایران اسلامی آغاز شد و تا به امروز ادامه دارد و خواهد داشت.

محمودی با اشاره به برگزاری چنین مراسماتی هر ساله در پاسداشت حماسه بزرگ 9 دی، گفت: باید مواظب باشیم روزی دوباره چنین فاجعه ای در کشور رخ ندهد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کردکوی با بیان اینکه مردم ولایت مدار ایران اسلامی در تاریخ 9 دی همچون سیلی خروشان به میدان آمدند، اذعان کرد: تا با بصیرت کامل به پیروی از رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای در مقابل دشمنان داخلی و خارجی ایستادگی کنند و این فتنه شوم استکباری را نابود سازند.

وی تصریح کرد: دشمنان و فتنه گران این آبروی از دست رفته را نمی توانند جمع کنند.

محموی با اشاره به خون پاک هزاران شهید ایران اسلامی، متذکر شد: فتنه گران چگونه می خواهند عذرخواهی کنند در صورتی که پای بر روی خون پاک هزاران شهید این مرز و بوم نهادند.

این مقام مسئول با بیان اینکه شهدای مدافع حرم در سوریه از سنگر ولایت و رهبری دفاع می کنند، خاطرنشان کرد: همه دنیا بسیج شدند تا بر ایران اسلامی تسلط یابند اما خداوند متعال دستهای فتنه گران و دشمنان را قطع می کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فتنه ۸۸ اولین فتنه نبوده و آخرین فتنه هم نخواهد بود/شهدای مدافع حرم در سوریه از سنگر ولایت و رهبری دفاع می کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..