تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فتنه گران در جهت ختم قطعی اسلام به میدان آمدند/ فتنه ۸۸ لکه ننگی بر پیشانی فتنه گران است

ساعت: 14:28 منتشر شده در مورخ: 1395/10/08 شناسه خبر: 991210

مشاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در کردکوی:

مشاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: فتنه ۸۸ سیاسی محض نبوده است بلکه درون و بیرون و غرب و پیاده نظام آنان در درون آمده بودند تا فاتحه اسلام را بخوانند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا، حجت الاسلام احمدرضا احمدی پیش از ظهر امروز چهارشنبه 8 دی 95 در همایش بزرگ منطقه ای “میثاق امت با ولایت” در تالار شهید بهشتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کردکوی با بیان اینکه فتنه 88 بیش از آنکه سبقه سیاسی و رنگ و لعاب انتخاباتی داشته باشد، سبقه اعتقادی دارد زیرا فتنه گران آمده بودند تا با اسلام ناب محمدی مقابله کنند.

فتنه 88 فاجعه بزرگ تاریخ انقلاب است

مشاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان فتنه 88 را فاجعه بزرگ تاریخ انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: کما اینکه در فاجعه تاریخ اسلام می توانیم فتنه اموی را در کربلا مثال بزنیم.

وی با بیان اینکه 9 دی حماسه بزرگ انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: می توانیم عاشورا را حماسه بزرگ تاریخ اسلام بدانیم.

احمدی با اشاره به اینکه در تاریخ اسلام فتنه اموی در برابر حماسه علوی دیده می شود، اضافه کرد: 51 سال طول کشید تا حماسه عاشورا برای بقای اسلام خود را نشان دهد.

مشاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه 51 سال مکر از سوی خاندان اموی و بروز و ظهور آن در کربلا با هدف ختم قطعی اسلام بوده است، متذکر شد: فتنه 88 زنجیره ای از اراده درون و بیرون برای ختم قطعی اسلام بوده است.

فتنه گران در جهت ختم قطعی اسلام به میدان آمدند

وی انتخابات را بهانه ای برای فتنه گران در جهت ختم قطعی اسلام دانست و تأکید کرد: فتنه 88 سیاسی محض نبوده است بلکه درون و بیرون و غرب و پیاده نظام آنان در درون آمده بودند تا فاتحه اسلام را بخوانند.

احمدی با تأکید بر اینکه نخ های مدیریتی فتنه 88 از غرب هدایت میشد، اذعان کرد: سلطنت طلبها، بهائیت، همجنس بازان در یک صف واحده آمده بودند و اصل نظام را نشانه گرفتند.

فتنه 88 لکه ننگی بر پیشانی فتنه گران است

این عالم فرهیخته با بیان اینکه این فتنه عظیم لکه ننگی بر پیشانی فتنه گران است، گفت: فتنه 88 امتداد جریان اموی در تاریخ است.

وی مسیر ولایت را در مسیر انبیاء الهی دانست و یادآور شد: حماسه بزرگ 9 دی محصول اعتقادات اسلامی شما مردم شریف ایران اسلامی است.

مشاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با تأکید بر اینکه شکر خدا کنید که در این مسیر دستانمان در دامان ولایت مطلقه فقیه است و گمراه نمی شویم، اظهار داشت: امروز اگر نتوانیم جامعه را همراه کنیم مسیر سختی در پیش داریم.

برخی ها علم های اسلام را ندیدند و تردید کردند و در تیم دشمن ملعون قرار گرفتند و خیانت کردند

احمدی با بیان اینکه امروز باید شعارها، نمادها، نمودها و علم هایی که بلند می شوند را خوب شناخته تا فاجعه ای دیگر رخ ندهد، متذکر شد: برخی ها علم ها را ندیدند و تردید کردند و در تیم دشمن ملعون قرار گرفتند و خیانت کردند.

وی افزود: دشمنانی که قرآن و مساجد را به آتش کشیدند، دشمنانی که به علم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بی حرمتی کردند و به ساحت مقدس امام زمان (عج) جسارت کردند و چادر از سر زنان می کشیدند در تیم دشمن ملعون قرار داشتند.

مشاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان اذعان کرد: مردم در سال 88 به گروهی اعتماد کردند و رأی دادند که زیر علم سلطنت طلبان، همجنس گراها، منافقین کوردل و افرادی که گرگ صفت بودند حضور داشتند لذا دیدیم که چگونه صراط مستقیم را بیراهه رفتند و فاجعه آفریدند.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی دیدند با قرآنشان در فتنه 88 چه کردند لذا حماسه بزرگ نه دی را خلق کردند، گفت: امروز مفتخریم که زیر پرچم ولایت مطلقه فقیه که استمرار راه انبیاء الهی است قرار داریم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فتنه گران در جهت ختم قطعی اسلام به میدان آمدند/ فتنه ۸۸ لکه ننگی بر پیشانی فتنه گران است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..