تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف و ضبط ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق وارداتی

رئیس پلیس انتظامی چابهار ازکشف ۱۱میلیارد ریال کالای وارداتی از چابهار به دیگر کشور در ۲ماهه اخیر خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، سرهنگ محمد نوربخش رئیس پلیس انتظامی چابهار گفت: در ۲ ماهه اخیر ۱۱ میلیارد ریال کالای وارداتی که از چابهار به نقاط دیگر کشور در حال انتقال بوده توسط نیروی انتظامی کشف و ضبط شده است.

 سرهنگ محمد نوربخش اظهار کرد: کشف و ضبط کالاهای قاچاق در این عملکرد انجام شده دقیقا ۱۰۴ خودروی سبک و سنگین توقیف شده است که به مراجع قضایی تحویل داده شده است.

وی افزود: همچنین ۱۰۶ نفر متهم قاچاق کالا به مراجع قضایی معرفی شدند و درحال حاضر کالا های قاچاق در مقر آگاهی چابهار می باشد که به زودی به اموال تملیکی قضایی تحویل داده می شود.

نوربخش بیان کرد: توقیف یا بازگردانی کالا به نوع قاچاق و نظر خواهی قاضی در دادگاه بستگی دارد که بعد از رأی قاضی تعیین تکلیف می شود.

فرمانده انتظامی چابهار خاطرنشان کرد: خودروهای حامل قاچاق که توقیف شده اند که در طی مراحل قانونی و مجوز مرجع قضایی مسترد می شوند.

انتهای پیام/پ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف و ضبط ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق وارداتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..