تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بدترین خرید پرسپولیس که برانکو هم به آن اعتراف کرد!

بدون ترديد بايد از محمد امين آرام‌طبع به عنوان يكي از نقل‌وانتقالات ناكام ليگ شانزدهم نام ببریم

بدترین خرید پرسپولیس

مدافع پيشين صباي قم كه فصل گذشته در هر 300بازي اين تيم عمدتا به طور فيكس به ميدان رفت، اما امسال در پرسپوليس به شكل عجيبي نيمكت‌نشين محسن ربيع‌خواه شد. آرام‌طبع در طول نيم‌فصل اول حتي يك دقيقه هم براي پرسپوليس بازي نكرد. او تنها در مسابقه حذفي با قشقايي در تركيب سرخپوشان قرار گرفت كه در همان بازي هم به دليل نمايش صعيف تعويض شد. آرام‌طبع اخيرا پس از گفتگو با برانكو توانسته موافقت اين مربي را براي جدايي در نيم‌فصل جذب كند. در عين حال اما اتفاقات بازي با سياه‌جامگان به وضوح و بيش از هر زمان ديگري نشان داد برانكو تا چه اندازه نسبت به شرايط فني اين بازيكن بي‌اعتماد بوده.
 
در شرايطي كه شب بازي با تيم مشهدي پلي يانسكي اوكرايني به دليل سرماخوردگي از ليست 18نفره خط مي‌خورد، برانكو باز هم اسم آرام‌طبع را به ليست اضافه نمي‌كند و تصميم مي‌گيرد از حامد آقايي جوان براي اين بازي دعوت به عمل بياورد. جالب اينكه به طور همزمان محمد انصاري هم دچار ضعف جسماني شده بود، اما حتي اين مساله هم برانكو را متقاعد نكرد اسم مدافع چپ پيشين صبا را براي اين بازي رد كند. در نهايت كار به جايي كشيد كه با مصدوميت ربيع‌خواه در پايان نيمه اول، انصاري بيمار جاي او را در تركيب گرفت! همه اين اتفاقات در مورد آرام‌طبع در حالي رخ مي‌دهد كه او در تمرينات پيش‌فصل خيلي‌ها را اميدوار كرده بود، ولي مصدوميت بدموقع پيش از شروع مسابقات باعث شد جاي او تا آخر دور رفت به ربيع‌خواه برسد.

دانشجو

اخبار مرتبط:

سکته هوادار پرسپولیس در ورزشگاه تختی!

خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه بازی با فولاد

بمب بزرگ پرسپولیس برای فصل بعد مشخص شد

جزئیات فوت هوادار پرسپولیس در ورزشگاه تختی/جوان دیگری به علت مصرف ترامادول با مشکل روبرو شده بود احیا شد

حرکت ارزشمند رحمتی در واکنش به درگذشت هوادار پرسپولیس + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بدترین خرید پرسپولیس که برانکو هم به آن اعتراف کرد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..