تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«شورش در شهر»؛ روایتی ناگفته و جذاب از کاسبان تحریم

به گزارش خبرگزاری فارس، سه سال پس از روی کار آمدن گفتمانی که تحریم ها و مشکلات کشور را ناشی از مقاومت بیهوده در موضوع  هسته ای می دانست، مستند شورش در شهر با نمایش اسناد و فیلم هایی جدید برای اولین بار، حقیقت ماجرا را بررسی خواهد کرد.

این مستند که ساخت آن شش ماه به طول کشیده است نشان خواهد داد که چه کسانی و با چه تفکری عامل تحریم ها شدند و چه کسانی با آدرس غلط دادن، صنعت هسته ای را به خاطر برداشتن تحریم ها نیمه تعطیل کردند و اکنون نیز به اصرار و فریب افکار عمومی به دنبال آزادی سران و عاملان اصلی تحریم ها هستند.

مستند «شورش در شهر» - جدیدترین مستند تولید شده در برنامه ثریا - قسمت چهارم از مجموعه مستند ارباب رخنه هاست که سه قسمت قبلی آن نیز - مزه مذاکره، آرایش غلیظ، پدر خوانده - مورد توجه بینندگان قرار گرفته بود.

این مستند امشب چهارشنبه، هشتم دی ماه، ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

همچنین برنامه زنده ثریا نیز با موضوع «نسل جوان و استمرار راه شهدای علمی و هسته ای کشور» و در آستانه پنجمین سالگرد شهادت مصطفی احمدی روشن، طبق روال چهارشنبه ها بعد از سریال شبانه به روی آنتن شبکه یک می رود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/HY2BT0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««شورش در شهر»؛ روایتی ناگفته و جذاب از کاسبان تحریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..