تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادامه بحران در استقلال / کاوه رضایی هم جدایی طلب شد

ساعت 24-بر اساس آخرین کاوه رضایی خواهان دریافت رضایتنامه اش از استقلال برای جدایی شده است.

استقلالی ها دیروز فهرست مازاد خود را اعلام کردند که در این فهرست نام مهدی رحمتی هم دیده می شد. کنار گذاشتن این دروازه بان جنجال بزرگی برای آبی های پایتخت است اما همزمان با اعلام فهرست بازیکنان مازاد استقلال شنیده می شود کاوه رضایی یکی دیگر از همان خریدهای گران قیمت استقلال در ابتدای فصل در محل باشگاه حضور یافته و خواستار دریافت رضایتنامه شده است.

گفته می شود او از لیگ چین که این روزها خیلی خوب پول خرج می کند پیشنهاد دارد که البته این ادعا با توجه به عملکرد نه چندان درخشان کاوه رضایی در استقلال عجیب به نظر می رسد.

جام جم آنلاین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادامه بحران در استقلال / کاوه رضایی هم جدایی طلب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..