تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طول عمر باتری ایرپاد های جدید اپل در واقعیت چقدر است؟

طول عمر باتری ایرپاد های جدید اپل در واقعیت چقدر است؟

پس از عرضه ایرپادهای جدید  اپل به بازار، طی هفته های گذشته شاهد انتشار مقلات و نقد‌های و بررسی بسیاری درباره مزایا و معایب این هدفون بی سیم بوده‌ایم. یکی از مهم‌ترین ویژگی های این محصول جدید که باید با تمرکز زیادی به آن پرداخته شود، طول عمر باتری است. باتک شات همراه باشید.

اپل وعده داده که باتری هدفون‌هایش پس از یک بار شارژ کامل تا 5 ساعت کار می‌کند و جعبه مخصوص شارژ نیز می‌تواند در نقش یک شارژر همراه، 24 ساعت شارژ بیشتر در اختیار کاربران قرار دهد. اما سوال اینجاست که آیا این وعده اپل واقعا محقق می‌شود. سایر شرکت‌ها نیز پیش از این هدفون‌های بی سیم اختصاصی خود را به بازار عرضه کرده‌اند، برای مثال Gear IconX سامسونگ و اگرچه این محصولات طراحی قابل قبولی دارند، طول عمر باتری آنها مبتنی بر میزان صدای تنظیم شده اغلب بین یک ساعت تا یک ساعت . 15 دقیقه متغیر است.

اما جای نگرانی نیست زیرا ایرپادها نه تنها به وعده خود عمل می کنند بلکه عملکردی فراتر از انتظار دارند. این هدفون‌های بی سیم توانستند پس از یک بار شارژ کامل در تست انجام شده به مدت 6 ساعت و 2 دقیقه موسیقی پخش کنند.

اما نکته جالب تر اینجاست که پس از اتمام شارژ باتری هدفون کاربران می‌توانند با قرار دادن آنها درون جعبه مخصوص شارژ که بیشتر شبیه بسته بندی نخ دندان است، تنها پس از 20 دقیقه از شارژ 0 به 100 درصد برسند. این در حالی است که برای مثال هدفون‌های Gear IconX برای شارژ کامل به یک ساعت و 10 دقیقه زمان نیاز دارند.

به این ترتیب اپل فصل جدیدی در عرصه هدفون‌های بی سیم آغاز کرده است. با وجود اینکه بسیاری از کاربران هیچ علاقه‌ای به طراحی ظاهری این محصول ندارند و آن را مسخره می‌کنند، نمی توان انکار کرد که اپل شروع موفقی داشته است.



همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طول عمر باتری ایرپاد های جدید اپل در واقعیت چقدر است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..