تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لنوو ThinkPad 13 جدید را بعنوان محصولی قدرتمند با قیمتی رقابتی راهی بازار خواهد کرد

لنوو ThinkPad 13 جدید را بعنوان محصولی قدرتمند با قیمتی رقابتی راهی بازار خواهد کرد

لنوو امروز نوت بوک تینک پد 13 را معرفی کرد که مشخصاتی قابل توجه را با قیمتی رقابتی در اختیار کاربران قرار می دهد. لنوو اظهار می کند که این نوت بوک جدید سیستمی باارزش است که برای جلب نظر کاربران، صاحبان کسب و کار و دانشجویانی که بودجه محدودی دارند طراحی شده است. لنوو متعهد شده است که علیرغم قیمت پایین، این محصول همچنان تجربه تینک پد را که مورد انتظار کاربران است در اختیار ایشان قرار می دهد. در ادامه با تک شات همراه باشید.


ThinkPad 13 جدید از نمایشگر Full HD IPS لمسی 13.3 اینچی برخوردار است و از آخرین نسل پردازنده های Core i اینتل بهره می برد که با حداکثر 32 گیگابایت رم DDR4 و 512 گیگابایت فضای حافظه PCIe NVMe M.2 همراه است. این نوت بوک همچنین از یک تاچ پد، dTPM 2.0 و ویندوز 10 پرو مایکروسافت برخوردار است. کاربران در صورت تمایل و با صرف هزینه ای بیشتر می توانند از  کیبوردبا نور پس زمینه نیز بهره مند شوند.


از سایر مشخصات این محصول می توان به باتری سه سلولی 42Whr، بلندگوهای استریو، درگاه کارت حافظه SD، جک صوتی کمبو3.5 میلی متری، HDMI، شارژ از طریق USB Type-C، سه پورت USB 3.0 و بسیاری دیگر در محصولی که حدود 1.5 کیلوگرم وزن دارد و در دو رنگ مشکی و نقره ای عرضه می شود اشاره کرد.


تینک پد 13 که از سیستم عامل 10 برخوردار است با قیمت پایه 699 دلار راهی بازار می شود. لنوو اعلام کرده که عرضه این نوت بوک از ژانویه سال 2017 در سراسر جهان آغاز می شود.

لنوو لنوو لنوو لنوو لنوو لنوو

همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لنوو ThinkPad 13 جدید را بعنوان محصولی قدرتمند با قیمتی رقابتی راهی بازار خواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..