تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدف فتنه 88 براندازی نظام بود/9دی خطوط قرمز نظام و مردم را برای جهانیان تبیین کرد

ساعت: 12:21 منتشر شده در مورخ: 1395/10/08 شناسه خبر: 991003

امام جمعه نیر گفت: حرکت انقلابی و ماندگار 9 دی سیلی محکمی به دشمنان نظام اسلامی بود و انقلاب را در برابر هجمه های مختلف دشمن بیمه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نیریمیز،حجت الاسلام میکائیل مقدسی امام جمعه نیر با اشاره به فرارسیدن 9 دی اظهار داشت: استکبار جهانی چندین دهه در تلاش بود تا نسبت به براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی اقدام کند و انتخابات سال 88 بهترین فرصت بود تا آن ها ضدیت خود با قیام بزرگ عاشورا و نهضت امام حسین (ع) را نشان دهند و با تحریک عوامل داخلی خود، فجایع و اتفاقات عاشورای سال88 را رقم زنند.

وی با بیان اینکه بصیرت ابزاری برای شناخت هجمه‌ها و برنامه‌های دشمنان است، گفت: هدف دشمنان از ایجاد فتنه 88 براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود و در شعارهایشان گفتند که «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است».

امام جمعه نیر گفت: در داخل کشور هم عده ای بی بصیرت یعنی آنهائی که با نظام  جمهوری اسلامی عقده داشتند و پیشرفت و ترقی مملکت با خوی خصمانه آنان سازگاری نداشت وارد گود فتنه گران و کار گردانندگان حوادث بعد از انتخابات سال 88 شدند؛ همان کسانی که می دانستند با وجود تعدد عوامل اجرایی و نظارتی در کشور و در برگزاری انتخابات، تقلب در انتخابات که بتواند تاثیری بر تغییرآرا داشته باشد محال است با طرح شعار صیانت از آرای مردم جزوخواص جامعه بودند که به توطئه های دشمنان کمک کردند وعده ای هم در گرداب غبار فتنه خودشان را گم کردند و ناخواسته وارد گود توطئه های دشمنان شدند.

 حجت الاسلام مقدسی گفت: 9 دی برای دشمنان پیام مهم تری داشت و خطوط قرمز مردم را بیش از پیش برای آنها شناساند بطوری که به آن ایمان آوردند و در این سال های بعد از فتنه، تمام تمرکز خود را برای مخدوش نمودن آنها قرار داده اند اگر با دقت به تحرکات نرم دشمنان نگاه کنیم در این چند سال جا پای آنها را در تخریب هوشمندانه اصل و ریشه آرمانها خواهیم دید.

وی افزود :عده ای تصور می کنند که فتنه سال 88 یک اتفاق مقطعی و کوچک بود که گذشت زمان باید آنرا به فراموشی بسپارد در حالی که آسیبی که حوادث بعد از انتخابات 88 به انقلاب و کشور وارد کرد زمان طولانی به جبران آن نیاز است.

حجت الاسلام مقدسی با اشاره به امدادهای غیبی امام زمان (ع) و نقش ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب اسلامی در خنثی سازی و سرکوب فتنه 88 گفت: مقام معظم رهبری با قاطعیت هرچه تمامتر در برابر زیاده خواهیهای فتنه گران ایستادند و با رهنمودهای حکیمانه خود بصیرت و آگاهی مردم را نسبت به توطئه های استکبارجهانی وعوامل خود فروخته آنان در داخل کشور بالا بردند که حماسه 9 دی حاصل تلاش مقام معظم رهبری در آگاهی بخش به مردم بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدف فتنه 88 براندازی نظام بود/9دی خطوط قرمز نظام و مردم را برای جهانیان تبیین کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..