تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعمال محدودیتهای ترافیکی در محورهای مازندران /کندوان جمعه یک طرفه می شود

به گزارش روز چهارشنبه پلیس راه کشور ، محدودیت های ترافیکی از امروز شروع و تا 6 بامداد روز شنبه یازدهم آبان ادامه دارد.
در این مدت تردد موتور سیکلت از محورهای کرج – چالوس ، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.
ضمنا تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.
** کندوان
- تردد انواع وسایل نقلیه در محور کندوان از ساعت 15 تا 23 روز جمعه دهم دی ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است .
- با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 23 روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.
- تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است .
** هراز
- تردد انواع تریلرها در جاده هراز کماکان ممنوع است .
- تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 22 روز های چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه هفته جاری از جاده هراز ممنوع است.
** فیروزکوه
- تردد کلیه تریلرها به استثای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح الی 22 روز جمعه از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است .
در حال حاضر جاده کرج - چالوس در محدوده استان البرز به دلیل احتمال سقوط بهمن بسته است و تردد در محدوده استان مازندران نیز جریان دارد.
بر اساس پیش بینی هواشناسی سیاه بیشه وضعیت هوای جاده کندوان امروز ابری و مه آلود گاهی بارش باران ، روز پنجشنبه هوا صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما و روز جمعه نیز هوای این منطقه صاف تا نیمه ابری که دمای آن به 14 درجه بالای صفر می رسد.
خبرنگار : مهدی ابراهیم پور **انتشا ردهنده:سید محسن حسن نیا
/1602/1899

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعمال محدودیتهای ترافیکی در محورهای مازندران /کندوان جمعه یک طرفه می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..