تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به خاطر جنجال در بازی برابر نفت/ استقلال یک جلسه از همراهی تماشاگرانش محروم شد

به خاطر جنجال در بازی برابر نفت/ استقلال یک جلسه از همراهی تماشاگرانش محروم شد

در جدید‌ترین آرای صادر شده از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، تیم‌های استقلال و تراکتورسازی از همراهی تماشاگران خود در یک دیدار محروم شدند.دیدار تیم‌های استقلال و پدیده خراسان در هفته چهاردهم برگزار شد که از سوی تماشاگران استقلال تخلفاتی مبنی بر فحاشی رخ داد. با توجه به این موضوع، استقلال به پرداخت ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی برای بازیکن و تیم پرسپولیس
در دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس در هفته چهاردهم، از سوی کمال کامیابی نیا بازیکن پرسپولیس تخلفاتی مبنی بر بی احترامی به ناظر بازی در پایان مسابقه رخ داد. وی طبق ماده ۶۶ آیین‌نامه انضباطی به ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین پرسپولیس نیز به خاطر پرتاب بطری و سایر اشیاء از سوی تماشاگرانش به سمت نیمکت داور در دقیقه ۹۰، باید مبلغ ۳۰ میبلون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

محرومیت برای تماشاگران تیم استقلال
دیدار نفت‌تهران و استقلال از سری رقابت‌های جام حذفی برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم استقلال تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور و سرمربی تیم حریف رخ داد. تیم استقلال به یک جلسه از همراهی تماشاگرانش و پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رای قابل تجدید نظر است).

محمد دانشگر بازیکن تیم نفت به دلیل توهین و فحاشی به تماشاگران تیم حریف به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. همچنین تیم نفت تهران به خاطر داشتن ۷ بازیکن اخطاری به پرداخت ۵۶ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

محرومیت یک جلسه‌ای تماشاگران تراکتورسازی

تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز به دلیل پرتاب گلوله‌های برفی به داخل زمین مسابقه در دیدار برابر سپاهان اصفهان و فحاشی به داور بازی به یک جلسه از همراهی در ورزشگاه در اولین دیدار خانگی محروم شدند. این تیم با توجه به سوابق در هفته‌های ۵، ۸، ۹، ۱۱ و ۱۲ لیگ برتر به ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رای قابل تجدید نظر است)

طبق اعلام کمیته انضباطی آرای فوق قطعی است.

256 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به خاطر جنجال در بازی برابر نفت/ استقلال یک جلسه از همراهی تماشاگرانش محروم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..