تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلکسی S8 پلاس هم سال آینده عرضه می شود -

آکاایران سامسونگ قصد دارد گلکسی S8 را در فروردین ماه سال آینده راهی بازار کند. البته این شرکت هنوز چیزی به شکل رسمی اعلام نکرده؛ اما شایعات به این موضوع اشاره می کنند که این شرکت قصد دارد گلکسی S8 پلاس را هم راهی بازار کند.

,گوشی سامسونگ,گوشی سامسونگ گالکسی,گوشی سامسونگ گالکسی,[categoriy] گلکسی S8 پلاس هم سال آینده عرضه می شود

گوشی سامسونگ,گوشی سامسونگ گالکسی,گوشی سامسونگ گالکسی,گوشی گالکسی سامسونگ,موبایل نوکیا,گوشی نوکیا,موبایل سونی اریکسون,سونی اریکسون اکسپریا,قیمت گوشی htc,تبلت,تبلت سامسونگ,تبلت سونی,تلویزیون سامسونگ,تلویزیون ال جی,آیفون,آی پد,لپ تاپ,قیمت لپ تاپ

آکاایران: گلکسی S8 پلاس هم سال آینده عرضه می شود

گزارش های جدید به این موضوع اشاره می کنند که گلکسی S8 پلاس یک صفحه نمایش ۶ اینچی خواهد داشت و در کنار مدل دیگری راهی بازار می شود که صفحه نمایش ۵ اینچی خواهد داشت. مدل پلاس پرچم دار جدید سامسونگ هم به صفحه نمایش خمیده با کیفیت QHD مجهز شده است.

به گزارش آکاایران البته گفته شده که مدل پلاس از نظر اندازه مانند نوت ۷ خواهد بود؛ اما اندازه ی صفحه نمایش آن بزرگ تر است. دلیل آن هم این است که صفحه نمایش فضای بیشتری از روی گوشی را در بر گرفته است. شایعات می گویند که صفحه نمایش S8 بیش از ۹۰ درصد فضای روی گوشی را به خودش اختصاص داده است.

هر دو مدل از سنسور تشخیص اثر انگشت جدیدی بهره می برند که زیر صفحه نمایش قرار گرفته است. با توجه به شایعات متعدد گوشی گلکسی S8 تفاوت زیادی با گلکسی S7 دارد و ویژگی های جدیدی را پیش روی کاربران قرار می دهد.

 اخبار  تکنولوژی  - دیجی  کالا 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلکسی S8 پلاس هم سال آینده عرضه می شود -»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..