تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس صندوق بازنشستگی کره جنوبی در ارتباط با مفاسد دولتی دستگیر شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مون هیونگ-پیو رئیس صندوق بازنشستگی کره جنوبی در جریان تحقیقات پیرامون رسوایی سیاسی و اقصتادی رئیس جمهور، دستگیر شد.

به گزارش شبکه خبری بی‌بی‌سی، تیم دادستانی ویژه تحقیقات درباره فساد سیاسی و اقتصادی رئیس جمهور کره جنوبی روز چهارشنبه (امروز) خبر داد، بعد از یورش به خانه مسئول صندوق بازنشستگی، وی برای انجام تحقیقات دستگیر شده است.

تحقیقاتی درباره حمایت صندوق بازنشستگی کره جنوبی از ادغام کردن دو گروه وابسته به شرکت سامسونگ و همچنین درباره سو‌ء استفاده وی از نفوذش در زمان وزارت بهداشت، انجام خواهد گرفت.

در کره جنوبی، وزارت بهداشت و رفاه مسئول خدمات بازنشستگی هم است که یکی از اصلی‌ترین سهام‌داران گروه صنعتی چیل و سامسونگ در زمانی بود که آن‌ها ادغام شدند.

طی ماه‌های اخیر بعد از آنکه معلوم شد رئیس جمهور کره به افراد نزدیکش که مسئولیت حکومتی نداشتند اجازه مداخله در مسایل مربوط به اداره کشور و سو‌ء استفاده اقتصادی داده، اعتراضات مردمی علیه رئیس جمهور به جریان افتاده است و تحقیقات از سوی دادستانی در این رابطه وجوددارد.

انتهای پیام/م

 

http://fna.ir/PU65UX اخبار مرتبط 29 نفر از اعضای حزب حاکم کره جنوبی این حزب را ترک کردند95/10/07 - 10:18یورش دادستانی به خانه مشاور رئیس‌جمهور کره جنوبی95/10/07 - 09:29



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس صندوق بازنشستگی کره جنوبی در ارتباط با مفاسد دولتی دستگیر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..