تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف مهمات ساخت آمریکا، آلمان و بلغارستان در حلب سوریه

فرمانده مرکز بین‌المللی مین‌روبی روسیه اعلام کرد، در جریان عملیات مین‌روبی در حلب، مهماتی ساخت آمریکا، آلمان و بلغارستان پیدا شده است.

به گزارش شمانیوز: «ایوان گروموف» فرمانده مرکز بین‌المللی مین‌روبی روسیه امروز چهارشنبه اعلام کرد، مهندسان نظامی روسیه تسلیحاتی ساخته آمریکا، آلمان و بلغارستان در عملیات مین‌روبی در شهر حلب روسیه کشف کرده‌اند.

بنا بر گزارش خبرگزاری «تاس»، این مقام ارشد نظامی روسیه در گفت‌وگو با شبکه «روسیا-24» گفت: «این مهمات و تسلیحات کوچک با کالیبر بالا به همراه راکت‌های سامانه گراد همگی در این منطقه پیدا شده است.»

وی افزود: «خمپاره‌های کشف شده ساخت کشورهای آمریکا، آلمان و بلغارستان هستند».

بر اساس این گزارش، روسیه تعدادی از نیروهای مین‌روب خود را به حلب اعزام کرده است تا به کمک نیروهای سوریه عملیات پاکسازی این منطقه را انجام دهند.

منبع:فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف مهمات ساخت آمریکا، آلمان و بلغارستان در حلب سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..