تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار نخست‌وزیر عراق به عربستان

به گزارش افکارنیوز،

حیدر العبادی، نخست وزیر عراق، در یک کنفرانس مطبوعاتی در بغداد درمورد ادعاهای عربستان در رابطه با نیروهای الحشد الشعبی گفت: ما بیشتر از کشورهای دیگر به فکر مراقبت از  ملت خود هستیم و ادعاهای عربستان در رابطه با الحشد الشعبی مداخله در امور عراق به شمار می‌رود،  او در ادامه خطاب به عربستان گفت اگر با کشور ایران درگیری دارید با آن ها حل کنید نه باما و افزود: از عربستان می خواهیم تا در امور دیگر کشورها مداخله نکند.

العبادی همچنین در این کنفرانس خاطرنشان کرد: ما هر روز عناصر زیادی از گروهک تروریستی داعش را به قتل می رسانیم و برای نابودی کامل داعش فقط به سه ماه زمان احتیاج داریم.

از طرفی دیگر، استیون تاونسند، فرمانده نیروهای ائتلاف بین المللی علیه داعش گفت: طی روزهای آینده نیروهای عراقی عملیاتی را در شرق موصل آغاز خواهند کرد و برای از بین بردن کامل گروهک داعش از عراق و سوریه به دو سال زمان نیازمندیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار نخست‌وزیر عراق به عربستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..