تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه نمک طعم دار درست کنیم

چگونه ۱

چگونه نمک طعم دار درست کنیممواد لازم: نمک، رزماری، مریم گلی، آویشن یا اسطوخودوس، لیمو، فلفل قرمز خشک شده

۲

چگونه نمک طعم دار درست کنیمسبزی جات را خشک کنید. رزماری، مریم گلی، آویشن یا استخودوس را روی ورق روغنی قرار دهید و در سینی فر و حرارات ۱۸۰ درجه به مدت ۳۰ تا ۴۵ دقیقه قرار دهید تا کاملا خشک شود. سبزی های خشک را ریز کنید.

۳

چگونه نمک طعم دار درست کنیمپوست لیمو ترش را در نازک ترین حالت جدا کنید و به ریزترین حالت برش دهید. اجازه دهید لیمو خشک شود.

۴

چگونه نمک طعم دار درست کنیمشکم فلفل قرمز را اول باز کنید و تخم آن را خارج کنید. آن را زیر آفتاب خشک کنید. سپس در هاون آن را ریز کنید.

۵

چگونه نمک طعم دار درست کنیمپس از اینکه مواد جانبی کاملا خشک شد، آن ها را در مقدار مورد نظر خود با نمک مخلوط کنید و در جای خشک نگه داری کنید.

مراجع http://www.ehow.com/how_12343611_make-flavored-salts.html

بخوانید:  چگونه هنگام مسافرت با کودکان وسایل لازم را همراه ببریم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه نمک طعم دار درست کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..