تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعطای ۱۰۰ فقره وام از سوی مجمع خیرین ازدواج در همدان

اسداله ربانی مهر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: مجمع خیرین ازدواج در تمام شهرستانهای استان همدان از سال ۹۴ تشکیل شده و در دو شهرستان همدان و نهاوند عملکرد بسیار خوبی داشته است.

وی گفت: این مجمع در کمتر از یکسال حدود ۱۷۰ مورد جهیزیه برای زوج های جوان تهیه و ۱۰۰ زوج همدانی را برای دریافت وام قرض الحسنه به بانک ها معرفی کرده است.

اسداله ربانی مهر گفت: مجمع خیرین ازدواج یک اقدام ماندگار فرهنگی در راستای خدمت به جوانان بوده و بر اساس اساسنامه مجمع در دو حوزه اقتصادی و فرهنگی فعالیت می کند.

رئیس مجمع خیرین ازدواج شهرستان همدان گفت: برگزاری سه مراسم جشن ازدواج، چهار مراسم جشن گلریزان، کارگاه آموزشی زوج های جوان، تهیه ۱۷۰ جهیزیه و ۱۰۰ وام، تهیه بانک اطلاعاتی خیرین و برگزاری انتخابات مجمع عمومی از مهمترین محورهای عملکرد مجمع در یکسال اخیر بوده است.

ربانی مهر گفت: مجمع طی شش ماه آینده حدود ۳۰ برنامه متنوع در نظر دارد که با همکاری خیرین و مردم برنامه ها اجرایی خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعطای ۱۰۰ فقره وام از سوی مجمع خیرین ازدواج در همدان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..