تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت‌نام یک‌میلیون نیکوکار در طرح پیامکی کمیته امداد

رئیس کمیته امداد امام خمینی گفت: با اجرای طرح «صدقه پیامکی» در این نهاد به منظور توسعه مشارکت‌های مردمی در راستای حمایت از نیازمندان، بیش از یک‌میلیون خیرازاقشار مختلف در طرح پیامکی ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوانازسنندج،پرویز فتاح در دیدار با استاندار کردستان در سنندج گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد تأمین مسکن برای مددجویان است و این امر یقینا با کمک دولت، و تلاش و جدیت کمیته امداد و اهتمام خیرین عملیاتی می‌شود.

وی تامین زمین برای ساخت مسکن برای مددجویان را نیاز ضروری دانست و خواستار نگاه ویژه استاندار کردستان در این زمینه شد و افزود: اگر استانداری و فرمانداری‌های استان کردستان بتوانند زمین با مجوز در اختیار کمیته امداد قرار دهند کار احداث آن را از محل کمک‌های خیرین، منابع بانکی و توان مالی خود کمیته امداد در کمترین زمان ممکن آغاز خواهیم کرد.

زاهدی استاندار کردستان نیز در این جلسه با بیان اینکه تمام توان خود را برای ایجاد بسترهای لازم به منظور کمک به مددجویان زیرپوشش این نهاد بکار خواهیم بست، گفت: در زمینه تامین زمین مورد نیاز برای مسکن این مددجویان با مدیرکل راه و شهرسازی نیز جلسه‌ای برگزار می‌کنیم و قطعا به نتایج مطلوب خواهیم رسید.

سید پرویز فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور به منظور دیدار با مسئولان استانی، شرکت در جلسه شورای مدیران، معاونان و مدیران شهرستان های استان و بازدید از منازل مددجویان برای تکریم و بررسی مشکلات اقتصادی، معیشتی و تسریع در روند خدمت رسانی به آنها به استان کردستان سفر کرده اند.

انتهای پیام/م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت‌نام یک‌میلیون نیکوکار در طرح پیامکی کمیته امداد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..