تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فتنه سال 88 حیثیت نظام را خدشه دار کرد/9دی تجلی احساس مسئولیت مردم در برابر انقلاب اسلامی

ساعت: 09:58 منتشر شده در مورخ: 1395/10/08 شناسه خبر: 990638

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت:فتنه سال 88 به حیثیت نظام در خارج از کشور لطمات بسیاری را وارد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت الاسلام علی متین امروز در گفت و گو با موج رسا,  اظهار داشت: انتخابات بهانه ای برای ایجاد فتنه انگیزی در کشور در سال 88 بود در حالی که دشمنان داخلی و خارجی تلاش می کردند به این بهانه به براندازی نظام اسلامی اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه  فتنه گران به دنبال خالی کردن زیر پایه های انقلاب و ولایت را بودند، تصریح کرد: دشمنان در تلاش بودند تا ولایت مداری را در ایران از بین ببرند.

این مسئول  با بیان اینکه با آگاهی مردم از توطئه های دشمنان، حماسه 9 دی به عنوان روز بصیرت رقم خورد، ادامه داد: فتنه از پیش طراحی شده و بود و این موضوع را به راحتی می توان با مروری به صحبت های افراد دخیل در فتنه 88 فهمید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه سناتور مک کین کاندیدای جمهوری خواهان در آمریکا در سال 84 در سخنانی به براندازی ایران از طریق جنبش سبز اشاره می کند، افزود: با چنین سخن هایی ساده لوحی است که بگویئم فتنه طراحی و پیشینه نداشت.

 

*دخالت هیلاری کلینتون و سفارت انگلیس در فتنه

حجت الاسلام متین ادامه داد: فتنه از پیش از سوی دشمنان داخلی و خارجی طراحی شده بود و افرادی همچون هیلاری کلینتون و سفارت انگلیس در فتنه دست داشتند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان خارجی تلاش می کردند با یارگیری در داخل اوضاع جامعه را بحرانی نشان دهند که به همن منظور از چند ماه قبل از برگزاری انتخابات این هدف را دنبال می کردند، افزود:این موضوع تا جایی روشن است که یکی از سران فتنه قبل از انتخابات در مصاحبه با اعتماد می گوید: "وضعیت کشور بحرانی است تغییر وضعیت کنونی ضروری است، اگر تغییر نکند همه زیان می بینند".

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به سخنان عضو ارشد حزب مشارکت، گفت: وی شرایط کشور را با دوره مغول مقایسه کرده بود و گفته بود اگر حمله مغول توانست مردم را از پای در آورد شرایط فعالی می تواند ملت را تسلیم کند.

حجت الاسلام متین خاطرنشان کرد: فتنه ای در سال 88 در داخل ایران شکل گرفت مدیریت آن دست افرادی که در میدان بودند نبود، بلکه از سوی سران فتنه و نیروهای خارجی مدیریت می شد.

وی با اشاره به اینکه غائله فتنه در 9 دی با تجلی بصیرت مردم ختم شد، افزود: فتنه سال 88 خسارت ها و پیامدهای بسیاری برای نظام اسلامی داشت.

 

*امیدواری دشمنان به جریانات داخلی در فتنه 88

این مسئول تشویش اذهان عمومی و ایجاد شکاف در بین مردم،امیدواری دشمنان نظام به برخی جریانات داخلی،خسارات مالی و مادی فتنه و تخریب چهره نهادهای قانونی نظام اسلامی را پیامدهای فتنه عنوان کرد و افزود: بازی با حیثیت نظام در خارج از کشور که به اعتبار کشور لطمه می زد،افزایش فشارها و تحریم و باج خواهی در پرونده هسته ای از دیگر خسارت های فتنه به نظام اسلامی بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان بازخوانی حماسه 9 دی را ضروری دانست و گفت: حماسه 9 دی تجلی بصیرت مردم ایران بود و مردم با درک برنامه ها و توطئه های فتنه به میدان آمده وجنگ احزابی که علیه نظام اسلامی شکل گرفته بود را با نصرت الهی پاسخ گفتند.

حجت الاسلام متین خاطرنشان کرد: حماسه 9 دی حاکمیت روح دیانت در دل مردم بود، چون فتنه موجب گستاخی به ارزش های دینی از جمله قرآن، مسجد و عاشورا شد، مردم به پا خواسته و اجازه ندادند دشمنان حرمت شکنی کنند.

وی با بیان اینکه 9 دی تجلی احساس مسئولیت مردم در برابر انقلاب اسلامی بود، افزود: روز 9 دی پیروزی حق بر باطل محسوب می شود.

این مسئول بیان داشت: غفلت زدائی از خواص،تجلی قدرت بسیج کنندگی و مدیریت رهبری از دیگر دستاوردهای مهم حماسه 9 دی محسوب می شود.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فتنه سال 88 حیثیت نظام را خدشه دار کرد/9دی تجلی احساس مسئولیت مردم در برابر انقلاب اسلامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..