تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حماسه 9 دی مهر خاموشی بر فتنه و فتنه گران بود

ساعت: 09:36 منتشر شده در مورخ: 1395/10/08 شناسه خبر: 990388

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ گفت: این حماسه به معنای واقعی کلمه یعنی مهر تائید نظام انقلاب از سوی مردم و مهر خاموشی بر فتنه و فتنه گران بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سرهنگ دوم پاسدار تقی نجمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دز در گفتگو با خبرنگار  شاهین پیام ضمن گرامیداشت سالروز حماسه تاریخی 9 دی گفت : این حماسه به معنای واقعی کلمه یعنی مهر تائید نظام انقلاب از سوی مردم و مهر خاموشی بر فتنه و فتنه گران و برای همیشه به معاندان نظام فهماند که ملت مقتدرایران اسلامی این انقلاب را به راحتی به دست نیاورده اند که به راحتی از دست بدهند .

وی افزود : فتنه گران خودشان در آتش فتنه سوختند فتنه ای که اساس آن را آمریکا و انگیس بنا نهاده بود و این فتنه با حضور میلیونی ملت ولایتمدار ایران عزیز در نهم دی 88 برای همیشه از نطفه خفه شد .

در پایان سرهنگ نجمی از عموم مردم ولایی و همیشه در صحنه شاهین دژ خواست تا باری دیگر با حضور گسترده خود در روزنهم دی ماه امسال خط بطلانی دیگر بر بدخواهان این نظام کشیده و میثاق همیشگی خود را با ولایت به اثبات برسانند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حماسه 9 دی مهر خاموشی بر فتنه و فتنه گران بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..