تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل بیانیه ای صادر کرد

ساعت: 09:42 منتشر شده در مورخ: 1395/10/08 شناسه خبر: 990642

در پی انتصاب سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی این استان اردبیل؛

سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل در پی انتصاب سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی این استان بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آذرسلام، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اردیبل با صدور بیانیه ای ضمن تبریک انتصاب سرپرستی جدید دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل دکتر قدرت اخوان اکبری اظهار داشته است: تعهد، تخصص و تجریه مدیریتی سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی در حوزه درمان و سلامت بر کسی پوشیده نبوده و با توجه به روحیه جهادی و انقلابی انتظار می رود چالش های مردم در حوزه بهداشت و درمان و سلامت مبنی بر تامین و توزیع عادلانه نیروی انسانی،  تجهیزات پزشکی و مراکز درمانی در سطح استان، انتصاب مسئولین دلسوز به مردم و خدمت گذار با روحیه انقلابی در هیئت رئیسه دانشگاه و نیز تقویت بنیادی سیستم نظارتی اهتمام ویژه ای داشته باشد.

همچنین در این بیانیه آمده است: اعضای بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل آماده همراهی و همکاری در حوزه سلامت، بهداشت و درمان و چالش های پیش رو این مجموعه است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل بیانیه ای صادر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..