تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونالدو: سال 2016 بهترین سال دوران حرفه ای من بود

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از تارنمای خبری ساکرنت، کریستیانو رونالدو بعد از دریافت جایزه گلوب ساکر 2016 گفت که به آنهایی که در باره او تردید داشتند، با پیروزی در تمام مسابقات سال 2016 توانایی های خود را ثابت کرد.
رونالدو در ماه مه به همراه رئال مادرید فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد و در تابستان جاری با تیم ملی پرتغال قهرمان جام ملت های اروپا (یورو) شد. او اوائل ماه جاری میلادی با رئال مادرید عنوان قهرمانی جام باشگاههای جهان شد و جایزه توپ طلا برای بهترین بازیکن سال را نیز تصاحب کرد.
این ستاره 31 ساله سه شنبه شب با تصاحب جایزه گلوب ساکر افتخار دیگری به افتخارات قبلی خود افزود و از دستاوردهای خود ابراز رضایت کرد.
رونالدو در یک پیام ضبط شده گفت: سال 2016 بهترین سال من بوده است.
وی افزود: من با رئال مادرید فاتح لیگ قهرمانان اروپا و با تیم ملی پرتغال برای اولین بار قهرمان مسابقات یورو 2016 شدم. من جایزه توپ طلا و جام باشگاه های جهان را کسب کردم.
رونالدو ادامه داد: سال شگفت انگیزی بود و من خیلی خوشحالم. از هم تیمی هایم در رئال مادرید و تیم ملی پرتغال تشکر می کنم.
در مراسم جایزه گلوب ساکر که سه شنبه شب در دوبی برگزار شد، فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید جایزه بهترین مدیر سال را از آن خود کرد.
رئالی ها نیز به علت نتایج خوبی که در این فصل لالیگا کسب کردند، توانستند جایزه باشگاه سال را به خود اختصاص بدهند.
فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال نیز بعد از قهرمانی این تیم در مسابقات یورو 2016 در فرانسه، عنوان بهترین سرمربی سال تیم ملی فوتبال را از آن خود کرد.
همچنین، مارک کلاتنبرگ، داور انگلیسی که فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و یورو 2016 را سوت زده بود، توانست با پشت سر گذاشتن رقبایش جایزه داور سال را از آن خود کند.
اونای ایمری سرمربی پاری سن ژرمن نیز برنده جایزه ویژه گلوب ساکر 2016 شد.
ورزشی**1210**1584
مترجم- زهرا کورهلی**انتشاردهنده-مولوی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونالدو: سال 2016 بهترین سال دوران حرفه ای من بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..