تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعالیت بیش از دویست و پنجاه مشاور در مدارس

مدیر کل اموزش آموزش و پرورش از فعالیت ۲۵۴ مشاور در مدارس استان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛  سالار قاسمی گفت: از این تعداد ۲۰۹ مشاور در مدارس دور اول متوسطه ، ۲۴ مشاور در مدارس دوره دوم متوسطه و ۱۹ نفر هم در هسته ها و مراکز مشاور نواحی و مناطق استان فعالیت می کنند. قاسمی اضافه کرد :  ۱۷۲ نفر از مشاورین  مدرک کارشناسی ، ۷۹ نفر  کارشناسی ارشد و سه نفر هم مدرک دکترا دارند . وی افزود :  ۱۵۲ نفر از این مشاوران زن هستند.

قاسمی ، شناخت استعداد ها و رغبتها ی دانش آموزان،  معرفی شاخه ها و رشته های تحصیلی ، مسیر یابی شغلی تامین بهداشت روان و ارتباط مستمر با خانوادها در زمینه های مختلف پرورشی و تحصیلی دانش اموزان و تسهیل در فرایند یاد دهی و یادگیری از جمله خدمات مشاوره ای بیان کرد.
انتهای پیام/.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعالیت بیش از دویست و پنجاه مشاور در مدارس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..