تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسرین مقانلو و حمید حامی راوی «شوک» می شوند -


,بازیگران,سریال,فیلم,[categoriy] نسرین مقانلو و حمید حامی راوی «شوک» می شوند

بازیگران,سریال,فیلم,گوگوش,جنیفر لوپز,باریگران هالیوود,مهناز افشار,اخبار هنرمندان,اخبار بازیگران,صدا و سیما,فرهنگ و هنر,بازیگران ایرانی,بازیگران زن

آکاایران: نسرین مقانلو و حمید حامی راوی «شوک» می شوند

آکاایران مجموعه مستند «شوک» با موضوع شیشه، اعتیاد و عوارض ناشی از مصرف این ماده مخدر، فردا سه شنبه (۷ دی ماه) روانه آنتن شبکه سه سیما خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، فرشاد شکیبی، تهیه کننده مجموعه مستند «شوک» گفت: به صورت مصداقی به کالبدشکافی وضعیت مصرف و عوارض این ماده مخدر  پرداخته ایم. در این قسمت همچنین از حضور چهره های هنری چون نسرین مقانلو (بازیگر ) و حمید حامی (خواننده)  بهره برده ایم. آنها راوی شوک می شوند تا ناگفته های مصرف کنندگان این ماده مخدر را به تصویر بکشند.

به گزارش آکاایران این تهیه کننده افزود: همچنین قسمت های جدید کار هم به موضوعاتی همچون داروهای مکمل، نیروزا و لاغری، شهرت و بازیگری و حفظ منابع طبیعی اختصاص دارد که در حال حاضر مراحل پژوهش و ضبط آنها در حال انجام است.

مجموعه مستند «شوک» به تهیه کنندگی فرشاد شکیبی، کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما است که به بررسی معضلات اجتماعی می پردازد. این برنامه سه شنبه ها ساعت ۲۳ از شبکه سه سیما پخش می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسرین مقانلو و حمید حامی راوی «شوک» می شوند -»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..